Gesloten
16
De afbeelding is zeer troebel .
Kan het wat duidelijker Aub , of je mag ook gewoon antwoorden wat er te bekijken valt .
17
Swake,
na F2  op 5 de lijn staatUSB 3.0 controller switc en ernaast [XHCI MODE
op lijn 6 SATA configuration.
klikken op lijn 5 geeft blauw kader met een keuze XHCI MODE en EHCI mode
Ik probeer nog eens een foto, er staat wat uitleg over die modes rechts, maar ik begrijp het niet.
19
Is dat een Dell computer ?
In dat Bios vind je daar nergens Legacy USB Support
Dat moet op Enabled staan , moest dat op Disabled staan .
21
Het merk valt er niet te lezen in Main maar wel het type . Nu zouden we er moeten geraken .

Ga naar het menu BOOT selecteer daar Add new boot option . Zie je daar als bootoptie USB Device of iets in die aard staan, het kan ook zijn staat er USB Flash Drive .
Instellen op Enabled en bewaren door F10 toets in te drukken . Mogelijk krijg je nog eens te lezen om nog eens te bevestigen met (Y)es of (No) .
Normaal moet de laptop terug heropstarten maar het best is dat je laptop helemaal uitschakelt..
Zorg dat de opstartbare stick ingeplugt is en zet de laptop aan .
Druk onmiddelijk op F2 of blijf er op tokkelen en je krijgt dan een menuutje te zien met de bootapparaten
Navigeer met de pijltjestoetsen tot aan de USB Flash Drive en druk op enter . De USB stick zal daar waarschijnlijk met naam  weergeven i.p.v. USB Device of USB Flashdrive Als de Stick opstartbaar gemaakt is zou de laptop nu via USB stick moeten booten .
Vind het wel vreemd dat in het menu ADVANCED in het bios niet meer getoond word .
23
Swake,
ik hab daar idd add new boot option en dan de keuze:
add boot option
select file system
path for boot option
create
Henµ
Heb al eens path geprobeert, ik moet dan een letter ingeven denk ik, maar de dubbele punt en de slash zijn verandert van knop zeker? Wat kies ik nu en waar zitten eventueel de dubbele punt en die slash?
24
Pearl,
bedankt hoor, ik ben eruit. Kan nu opstarten vanaf usb.
Dat het zo verschillend kan zijn dat opstarten.
Bedankt voor de hulp. Zou nu eens willen horen van swake als er nog een andere optie is die kan werken. Via f2 en boot en zo. We zien wel.
Zeker bedankt.
mvg
Patric
26
Staat in het tabblad boot en bootoptions maar waarom zou je het moeilijk willen doen als het makkelijk kan en in de huidige uefi kan dat al niet eens meer, wordt immers altijd opgestart via de Windows Boot Manager indien en Windows erop staat.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
27
Je start je topic met
abbs stuurt mij door naar iemand die meer op de hoogte is voor mijn bijkomende vraag. Er is van mij een onderwerp lopende daar over mijn wifikaart die het niet meer doet.
Ik heb je andere topic gevonden en wat een bizar verhaal
Je hebt contact gehad met telenet die je van het kastje naar de muur gestuurd hebben !
Ik zou terug contact nemen met Telenet of ze een technieker willen sturen om naar je modem te komen kijken .
28
Niet het hele topic gelezen, bericht had geen waarde meer......
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
Gesloten

Terug naar “Windows 7”