Goedemiddag.
Al 2 keer is zijn de accounts van de email verdwenen.
Ik weet de oplossing maar omdat nu elke keer weer dit te doen is wel vervelend.
Weten jullie hoe dit kan?
Gr Marjov
3
goedemorgen
sorry mijn fout.
ik had de vraag in Windows 10 gesteld en dacht dat dit automatisch ging
Maar ik heb Windows 10 Windows en mail en we krijgen geen foutmeldingen de account zijn gewoon verdwenen.
We zitten bij telfort als provider
Hopelijk u voldoende te hebben geïnformeerd.
alvast bedankt
gr Marjov
sorry mijn fout.
ik had de vraag in Windows 10 gesteld en dacht dat dit automatisch ging
Maar ik heb Windows 10 Windows en mail en we krijgen geen foutmeldingen de account zijn gewoon verdwenen.
We zitten bij telfort als provider
Hopelijk u voldoende te hebben geïnformeerd.
alvast bedankt
gr Marjov
4
@ Marjov,
Als ik goed begrijp wordt de app Mail van Windows 10 gebruikt als e-mailprogramma.
Wat bedoel je met verdwenen? Komen de e-mailaccounts niet onder accounts te staan?
Als ik goed begrijp wordt de app Mail van Windows 10 gebruikt als e-mailprogramma.
Heb je die e-mailaccounts nieuw toegevoegd recentelijk OF zijn dat bestaande e-mailaccounts ?marjov schreef:Al 2 keer is zijn de accounts van de email verdwenen.
Wat bedoel je met verdwenen? Komen de e-mailaccounts niet onder accounts te staan?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom
born to be free is the way to freedom
8
@ Marjov,
Probeer het volgende:
Probeer het volgende:
- Herstel de Mail-app: ga naar ☞ Instellingen ☞ Apps ☞ Apps & onderdelen ☞ scroll naar Mail en Agenda app ☞ klik met de linkermuisknop erop ☞ klik vervolgens op Geavanceerde opties ☞ in het volgende scherm dat wordt geopend klik op Opnieuw instellen.
- herstart de computer.
- Voeg de e-mailaccounts nogmaals toe.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom
born to be free is the way to freedom
10
Goedemiddag
Sorry voor het niet reageren.
Deze oplossing kende ik a en heb het ook zo opgelost. Maar ik vindt het vreemd dat het een paar dagen later weer gebeurd zodat ik het allemaal weer in moet vullen.
Ik krijg geen foutmeldingen maar de account zijn dan wel weg.
Het is wel zo verholpen maar het is lastig
Gr Marjo1960
Sorry voor het niet reageren.
Deze oplossing kende ik a en heb het ook zo opgelost. Maar ik vindt het vreemd dat het een paar dagen later weer gebeurd zodat ik het allemaal weer in moet vullen.
Ik krijg geen foutmeldingen maar de account zijn dan wel weg.
Het is wel zo verholpen maar het is lastig
Gr Marjo1960
11
Heb je probleemoplosser van Microsoft al geprobeerd?
Dat is inderdaad vreemd.marjov schreef: Maar ik vindt het vreemd dat het een paar dagen later weer gebeurd zodat ik het allemaal weer in moet vullen.
Heb je probleemoplosser van Microsoft al geprobeerd?
Staan de e-mailaressen nog wel bij Telfort webmaildienst?marjov schreef:Ik krijg geen foutmeldingen maar de account zijn dan wel weg.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom
born to be free is the way to freedom
13
Probeer dan de probleem oplosser.
Trouwens welke Windows 10 versie heb je, de versie 1709 of heb je al de versie 1803?
Vanaf wanneer is het probleem dat de e-mailaccount verdwenen?
OK, dat is in iedergeval goed.marjov schreef:Ja ze staan wel in Telfort webmaildienst en Gmail kan ook apart gelezen worden.
Probeer dan de probleem oplosser.
Trouwens welke Windows 10 versie heb je, de versie 1709 of heb je al de versie 1803?
Vanaf wanneer is het probleem dat de e-mailaccount verdwenen?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom
born to be free is the way to freedom
14
Goedemiddag
Ik heb windows 10 en daar de mail app van ingebruik. Het gebeurd de laatste tijd regelmatig dat de accounts er uit zijn. Dus weg. Ik heb ze er wel weer zo geactiveerd. Maar nu wil dehele mail niet openen.
Ik kan nu ook geen accounts er op nieuw inzetten.
Hoe los ik dit op.
Hopelijk voldoende informatie te hebben gegeven.
Alvast bedankt voor u hulp en meedenken.
Gr Marjo
Ik heb windows 10 en daar de mail app van ingebruik. Het gebeurd de laatste tijd regelmatig dat de accounts er uit zijn. Dus weg. Ik heb ze er wel weer zo geactiveerd. Maar nu wil dehele mail niet openen.
Ik kan nu ook geen accounts er op nieuw inzetten.
Hoe los ik dit op.
Hopelijk voldoende informatie te hebben gegeven.
Alvast bedankt voor u hulp en meedenken.
Gr Marjo
15
Hallo,
Is dit ineens gekomen of na een update?
Heb je de pc al weer eens op nieuw gestart, dus via start knop klikken op Afsluiten > even wachten en dan weer opstarten.
Is dit ineens gekomen of na een update?
Heb je de pc al weer eens op nieuw gestart, dus via start knop klikken op Afsluiten > even wachten en dan weer opstarten.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie