Plaats reactie
1
Hallo,
sinds kort heb ik problemen met het spelen van een spel (governor of poker 2). Bij het opstarten krijg ik de foutmelding: Een script in deze film zorgt ervoor dat Adobe Flash Player 10 langzaam wordt uitgevoerdAls dit wordt voortgezetzal de computer mogelijk niet meer reagerenWilt u het script afbreken?  j/n .
Wat ik ook antwoord, het resultaat is dat mijn pc vast loopt. Bij andere spelen merk ik nu ook af en toe storingen.
Ik heb al gezocht op adobe-help en mogelijke oplossingen uitgeprobeerd: Flashplayer opnieuw downloaden, Google Chrome updaten, hardwareversnelling uitschakelen; dit alles zonder resultaat.
Ook de poging via compabiliteitsproblemen oplossen levert niets op.
Ik gebruik Windows 10 en Google Chrome.
Weet iemand een oplossing hiervoor?
2
Hallo,

Heb je dit ook met andere browsers?
Heb al eens gekeken of je malware aan boord heb, zo nee doe het volgende.

Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op mbam-setup-3.X.X.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Nadat de installatie gereed is zal automatisch de 14 dagen proefversie actief zijn.
  • Hoe u de proefversie van Malwarebytes Premium kunt uitschakelen leest u hier.
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.
Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hallo abbs, dank voor je reactie.
In februari heb ik de versie van windows 10 vernieuwd o.a. omdat ik niet meer kon scannen met mijn hp laserprinter (dit is nu opgelost). Hiervoor gebruikte ik Firefox als browser, maar omdat ik die in de nieuwe setting niet in kon stellen als standaardbrowser, ben ik overgegaan op Chrome. Had niet veel keus.
Wat betreft de flash player problemen: ik speel het bewuste spel niet meer en ik ben verder geen flash player problemen tegengekomen.Wel zit ik met de naweeën dat bij het opstarten het programma Intel(R) Security assist (32-bits) 15 keer wordt geladen.(?)
Ik heb de malwarescan uitgevoerd en voeg de scanresultaten toe aan dit bericht.
malwarebytesscan 18-03-2018.txt
Met vriendelijke groet,
Gerard Izaks
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

We gaan even verder kijken, en waarom kreeg je Firefox niet als standaard browser?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hoi,
toen ik weer begon met windows 10 firefox weer geinstalleerd en op de vraag of firefox mijn standaardbrowser moest worden, instemmend geantwoord. Die vraag bleef echter maar terugkomen. Vervolgens geprobeerd om de webbrowser in te stellen via standaard-apps, maar ook dat leverde geen resultaat op; mijn windows 10 wilde alleen Edge en IE als standaardbrowser. Daarna hetzelfde geprobeerd met Chrome en die werd wel geaccepteerd. Hoe en waarom? ... ik weet het niet. Vandaar dat ik mijns inziens geen keus had.
Ik heb de Farbar Recovery Scan uitgevoerd (64 bit):
FRST.txt
Addition.txt
Met vriendelijke groet
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hallo,

Wat misschien kan tegen werken is Web Companion om Firefox als browser in te stellen.
Verwijder Frefox weer eens.

Er staan nog wat restanten op van McAfee die weg kunnen.
Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Fixlist.txt
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Afbeelding Doe nu Firefox 64bit downloaden en installeren.

Firefox instellen: https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... wser-maken
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Hoi,
heb de fix uitgevoerd en firefox weer opnieuw geïnstalleerd. Moet hem nog wel instellen, maar hij wordt nu in elk geval wel geaccepteerd als standaard webbrowser. Das mooi!!

De resultaten van de fix:
Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
Tja, ik ben nu weer hier via Chrome. Ik heb Firefox nu wel weer als standaardbrowser, maar ik kan nu verschillende websites niet meer benaderen (bijv. Facebook, Menzis en deze site) . Ik kom wel op die sites, maar tekst en afbeeldingen worden niet of nauwelijks weergegeven.
10
smartbar schreef:Tja, ik ben nu weer hier via Chrome. Ik heb Firefox nu wel weer als standaardbrowser, maar ik kan nu verschillende websites niet meer benaderen (bijv. Facebook, Menzis en deze site) . Ik kom wel op die sites, maar tekst en afbeeldingen worden niet of nauwelijks weergegeven.
Als je op zo'n lege plek gaat staan krijg je dan een melding?
Of klik met je rechtermuis op zo'n lege plek kan dan iets kiezen van weergeven of openen?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
De pijlaanwijzer verandert wel van vorm, dus hij ziet wel dat er iets is, maar met de rechtermuis komt ie niet verder als: 'pagina opslaan als, 'element inspecteren' , dus meer de standaard dingen. Heb wel een paar dingen uitgeprobeerd, maar zonder resultaat.
Dit weekend geprobeerd te browsen via Firefox, maar de meeste sites geven problemen met het weergeven van berichten. Valt me wel op dat met name de tekstberichten niet worden weergegeven en de afbeeldingen af en toe niet.
Ik werk op dit moment wel in Firefox, dus ik hoop maar dat alles goed weergegeven wordt.
Op deze manier wordt het wel erg lastig om Firefox als browser aan te houden, helaas.
12
Hallo,


Firefox met uitgeschakelde add-ons starten
  • Klik op de menuknop Afbeelding en klik daarna op Help Afbeelding .
  • Kies voor de optie Herstarten met uitgeschakelde add-ons vanuit het menu Help.
    Afbeelding
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Herstarten om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden gestart.
  • Heb je nu nog dezelfde problemen met Firefox?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Heb nu Firefox in veilige modus weer opgestart en ik kan nu al onze berichten weer lezen. Snel ff op facebook gekeken en die wordt nu ook normaal weergegeven.
14
smartbar schreef:Heb nu Firefox in veilige modus weer opgestart en ik kan nu al onze berichten weer lezen. Snel ff op facebook gekeken en die wordt nu ook normaal weergegeven.
Dan is het een add-ons die stoort verwijder ze eens kijk dan en plaats de nodige één voor één terug tot je de dader heb of misschien is de dader dan weg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
De add ons: donker en licht zorgen voor problemen. De weergave is nog niet optimaal, maar in elk geval een stuk beter. Dit zijn de enige add-ons die ik in en uit kan schakelen.
Moet nu de deur uit, maar ik ga hier verder mee aan de slag.
Bedankt tot zover en je hoort nog van me.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”