Plaats reactie
17
abbs schreef:Hallo,

Wat is merk en type van je pc (het is toch een laptop of een desktop? )
Het is een desktop pc ;)

Het gaat om een MEDION Desktop PC P5347 F Akoya Intel Core i7-3770
19
abbs schreef:Hallo,

Jou model nr komt niet voor, heb je anders het "msn-nummer"
Excuus voor de wat latere reactie. Heb een paar lange dagen moeten werken waardoor ik geen tijd had om hier te reageren. 
Mijn MSN nummer is; 10018354.
Ik heb gekeken op de site, maar misschien de verkeerde driver geïnstalleerd. Zou je willen meekijken welke ik nodig heb?
20
Hallo,

Ik zie niet echt de USB-drivers staan.
Heb nog steeds gele vraag tekens?
Maak daar dan een printscreen van: viewtopic.php?f=4&t=4036

Heb je Windows update ook al laten zoeken?

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
21
abbs schreef:Hallo,

Ik zie niet echt de USB-drivers staan.
Heb nog steeds gele vraag tekens?
Maak daar dan een printscreen van: viewtopic.php?f=4&t=4036

Heb je Windows update ook al laten zoeken?
Ja ik heb inderdaad nog de gele vraagtekens. Windows Update lukt niet (foutcode 0x80070422). En het bestand van Speecy zit ook in de bijlage (url kon niet gemaakt worden omdat ik geen internet verbinding heb).
En ik heb hieronder een afbeelding van apparaatbeheer.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
22
Hallo,

Nu begrijp ik waarom het niet wil, je moet even kijken of je de pc bedraad kan aansluiten.
Dan vind hij na het nog eens verwijderen van de USB-drivers deze opnieuw.
Dus de stap is pc bedraad aansluiten dan de USB-drivers nogmaals verwijderen en opnieuw opstarten daarna ,moet hij ze vinden.
Haal hierna meteen de Windows updates binnen, daarna kan je pas weer de USB- wifi adapter gebruiken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
abbs schreef:Hallo,

Nu begrijp ik waarom het niet wil, je moet even kijken of je de pc bedraad kan aansluiten.
Dan vind hij na het nog eens verwijderen van de USB-drivers deze opnieuw.
Dus de stap is pc bedraad aansluiten dan de USB-drivers nogmaals verwijderen en opnieuw opstarten daarna ,moet hij ze vinden.
Haal hierna meteen de Windows updates binnen, daarna kan je pas weer de USB- wifi adapter gebruiken.
Ik wil je graag een bevredigend antwoord geven maar helaas heeft dit niet geholpen.
Ik zal iets dergelijks nog een paar keer proberen.
Daarnaast had ik de pc nog een keer gescand met adw cleaner en hij vond wederom 3 'keys'. Ik weet niet of deze dan daadwerkelijk nog aanwezig zijn?
25
abbs schreef:Hallo,

Ik denk dat je beter je pc kan laten herstellen en dan kiest voor de optie "Mijn bestanden behouden"
Uitleg: viewtopic.php?f=370&t=18413

Maak voor de zekerheid wel een backup van al je belangrijke bestanden en instellingen.

Abbs, ik heb geprobeerd om mijn bestanden te behouden, maar dit lukte niet door een foutmelding. Ik heb vervolgens enkele bestanden op een USB gezet en een volledige reset gedaan. Nu doet alles het weer gelukkig. Ben wel weer van Windows 10 terug naar Windows 8, maar dat zoek ik nog wel een keer uit (of ik weer naar Windows 10 kan).

Ik wil je heel erg bedanken voor alle moeite, aanwijzingen en adviezen die je gegeven hebt. Ik wens je hele goede feestdagen toe!

Nogmaals bedankt!

Groetjes, zeg_ik_niet (privacy overwegingen hè :) )
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”