Gesloten
1
Goedemorgen,

Ik krijg een laptop van een vriendin die probeerde haar foto's van usbstick naar laptop te zetten.
Nadat dit gedaan was bleek er een dag later een virus ( waarschijnlijk ) op haar laptop te zitten.
Ze heeft hierna een herstel punt terug gezet maar nu blijkt dat de foto's daarmee verloren zijn gegaan.
Is er een mogelijkheid om deze weer terug te halen?
Ik krijg ook de usbsticks er bij die wel leeg gemaakt zijn.Indien deze niet zijn geformateerd kan ik de foto's toch nog terug vinden of niet?


Ik hoop op hulp aangezien de vriendin heel er gehecht is aan een aantal foto's ( van haar overleden ouders ) die ze graag terug wil.


//Hans
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
6
De foto,s van de usb stick zijn ook nog te redden, ook na een format.
Belangrijk is dat er niets meer op de stick wordt weggeschreven.
Ik heb er een tijdje geleden een handleiding over geschreven. Zoek ik zo voor je op.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
8
Alstu Klik

btw
Weet je dat er een vies android beestje in je avatar zit? :whistle:
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
10
Tind.nl-Hans schreef: Ik krijg de laptop hier pas over 2 weken omdat ik eerder niet in den haag zit lol :)


//Hans

Ik weet het pas over 2 weken :) aangezien de eigenaar een complete digibeet is durfde ik niet eens te beginnen over systeemherstel ( ondanks dat ze een restore heeft gedaan )


Enne ja ik ben een android fan sorry ;) ;)
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
11
Tind.nl-Hans schreef:Ik weet het pas over 2 weken :) aangezien de eigenaar een complete digibeet is durfde ik niet eens te beginnen over systeemherstel ( ondanks dat ze een restore heeft gedaan )
Oké ik dacht even dat de eigenaar gelijk aan de slag zou gaan nadat je contact had opgenomen.. :D
Maar die USB stick moet natuurlijk niet meer gebruikt worden, en over twee weken maar hopen dat de oude systeemherstelpunten nog niet zijn verwijderd of overschreven maar dit ligt vooral aan de hoeveelheid ruimte die is toegekend voor systeemherstel?

Heb je de optie van teamviewer niet overwogen om eens op afstand naar de USB stick te kijken met een recovery programma?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Teamviewer heb ik overwogen maar als iemand alleen weet hoe de laptop aan moet en hoe IE opgestart moet worden dan zeg ik Teamviewer en hoor ik aan de andere kant van de lijn UHHHH wat???? hoe moet ik??? laat maar Hans ik geef hem wel mee en dan zien we dan wel :P


De laptop gaat zowiezo niet meer aan want hij doet het niet meer zoals ze wil dat hij het doet.
De sticks komen ook mee en die check ik ook wel.

Fingers crossed
:good:
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
15
Hey,

Sorry ik ben net terug van Ameland.

Ik kon op de usbsticks nog het meeste recuvaren ( is dat een werkwoord vanaf nu lol ) maar de laptop was zo besmet dat ik zelfs het niet eens aandurfde om hem aan mijn netwerk te hangen.
Hoge loads continue.

Oplossing was rigoreus windhoos 7 erop knallen en vergeten wat er op heeft gestaan.
Gelukkig stonden alle belangrijke foto's nog op de usbstick en was dat in ieder geval gered.


Thanks voor het aanbrengen van de oplossingen.


Btw mijn andere topic staat nog steeds aangezien ik nog last heb van een lange opstart van mijn netwerk :(

//Hans :geek:
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
Gesloten

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”