Plaats reactie
47
Klik op Start en typ CMD in het invoervenster.
In de lijst erboven verschijnt nu CMD. Rechtsklik hierop en kies Als administrator uitvoeren.
Een zwart venster verschijnt nu.
Typ in het zwarte venster diskpart en druk op de enter-toets.
Typ vervolgens list volume en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar https://www.imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
49
Er lijken wat problemen te zijn met je harde schijven.

Download WinObj.
Rechtsklik op het gedownloade bestand en kies Als administrator uitvoeren.
In de lijst aan de linkerkant, klik op Device.

Maak hiervan een screenshot en post de downloadlink.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
51
In het logje "Additions.txt" staan fouten m.b.t Device\Harddisk2.
In je laatste screenshot staat geen Harddisk2.
Heb je een apparaat losgekoppeld ? een USB stick bijvoorbeeld.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
52
Volgens mij had ik mijn USB-stick en externe harde schijf die ik daarvoor aangesloten had van tevoren losgemaakt.. Het enige wat ik dan aan mijn laptop gekoppeld heb zijn een 2de beeldscherm en een USB-hub met muis en boxjes.

Ik heb de stappen opnieuw uitgevoerd, nu sowieso zonder USb-stick of externe harde schijf:

https://www.imgdumper.nl/uploads9/59bc0 ... kpart2.PNG
https://www.imgdumper.nl/uploads9/59bc0 ... evice2.PNG

 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
53
Download de System Update Readiness Tool (voor Windows 7 x64) naar het bureaublad.
Start de tool nog niet.

We gaan Windows in veilige modus laten starten:
  • Klik op Start.
  • Typ in het invoerveld MSCONFIG en druk op de enter toets.
  • Open het tabblad "Computer opstarten".- Vink aan "Opstarten in veilige modus" en selecteer daaronder "Netwerk".
    (Om Windows weer in normale modus te laten starten haal je dit vinkje weer weg.)
  • Klik op "OK" en daarna op "Opnieuw opstarten".
Wacht geduldig totdat de computer in Veilige modus opgestart is, dit zal wat langer duren dan normaal.

In Veilige modus, start de System Update Readiness Tool die je gedownload hebt.
Lukt dit nu wel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
55
Oke. Haal het vinkje in MSCONFIG weer weg zodat Windows in normale mode start.

Herstart de computer en doe verder niets.
Start opnieuw de SURT tool en laat deze zijn werk doen. Doe verder niets met de computer.
Doe dit eventueel als je de computer niet nodig hebt, bijvoorbeeld s'nachts of tijdens je werk.
Meld het resultaat hiervan.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
57
Blijkbaar had de computer gewoon heel veel tijd nodig want hij heeft het nu wel gedaan.
Geduld is een schone zaak.

Stap 1:
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Stap 2:
Start opnieuw de System Update Readiness Tool (SURT) en wacht weer geduldig tot de tool klaar is.
Upload het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CheckSUR.log naar http://www.filedropper.com.
Na het uploaden, kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
59
Controleer of Windows Update nu werkt en vertel het resultaat. Dit kan geruime tijd duren zijn dus wacht geduldig tot het klaar is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”