Plaats reactie
1
Hallo,
Ik wil het register van mijn computer opschonen en repareren. Nu zijn er zoveel veel verschillende programma’s te vinden, nu las ik een beoordeling over registry revivier. Daar komt het product goed uit de verf. Gebruikt iemand al dit product? Zijn jullie tevreden?
Bedankt,
Mark
Laatst gewijzigd door Maxstar op 19 jul 2011 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd (spam)
2
Hoi,

Al die zogenaamde 'register - systeem' tools / boosters / optimizers e.d. hebben over het algemeen geen nut, je ziet nog steeds dat veel mensen deze gebruiken omdat fabrikanten van dit soort 'tools' beweren dat de prestaties en de systeem stabiliteit verbetert wordt, maar niet is minder waar.

Maar goed in diverse tests is gebleken dat het optimaliseren van het register totaal geen effect heeft op de prestaties en de systeem stabiliteit van de computer, en zelfs in het slechtste geval zal het het uw systeem en register veruineren met alle gevolgen van dien, zoals foutmeldingen, onverklaarbare vastlopers en een geheel onstabiel systeem.
En hoe komt dit nu, nou heel simpel die zogenaamde 'register - systeem' tools werken op basis van een voor ingestelde systematiek die zonder pardon allerlei files en register-items als onnodig aanziet.
En ja dan krijg je de vraag van de betreffende 'tool' of je de hele reeks wilt verwijderen of optimaliseren, oké dat is goed want dit zal wel fout zijn of niet nodig zijn als het programma het zegt? ohja en nu blijkt er toch geen backup-optie in deze super-tool aanwezig te zijn en heb problemen die ik eigenlijk helemaal niet had.
Nou dit is dus één simpel voorbeeld wat een willekeurige 'register - systeem' tool kan aanrichten op uw systeem.

Als u toch uw systeem wilt cleanen, gebruik dan Ccleaner (Crap Cleaner) van PiriForm, deze tool kan je gewoon veilig gebruiken voor het opschonen van de PC, en indien u het register wilt opschonen vraagt deze 'tool' een backup te maken voordat u het één en ander opschoont.

Werkwijze Ccleaner.

Download CCleaner Slim

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
  • Klik in de linkse kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Opschonen.
  • Klik vervolgens in de linkse kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Erg vervelend dat soort berichten. Eigenlijk kun je het al wel lezen in de vraag en kijk dan even hoeveel berichten iemand geplaatst heeft, dan weet je al genoeg.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”