Plaats reactie
1
Hallo,

ik heb een usb stick in laptop zitten maar kan het niet veilig verwijderen het zegd dan dat het in gebruik is, dat doet het ook op mijn desktop het niet kunnen verwijderen.
Is hier een oplossing voor ik heb windows 10
2
het hangt er helemaal vanaf wat er op die stick staat en welke applicatie daardoor wordt geactiveerd, bijv afspeellijsten roepen zoiets op.
de stick er dan zomaar uittrekken mag je niet doen, dan is de kans zeer groot dat je 't ding weg kan gooien / de inhoud kwijt bent.
je kan natuurlijk altijd even de desktop/laptop uitschakelen en dan de stick verwijderen.
meer valt er nu - zonder gedetailleerde info - niet over te zeggen
4
de mededeling 'kan niet veilig verwijderen, het medium is nog in gebruik' is een mededeling van windows, en die wordt dus niet opgeroepen door op de stick aanwezige software, tenzij die software vanuit windows wordt aangestuurd, maar dat is zonder verdere gegevens over windowsversie, merk stick en 'software op de stick' niet verder te bepalen.
5
Het gaat om een stick van emtec waarop ik een app heb gezet waarmee ik doormiddel van wachtwoord gegevens kan opslaan, maar ook zonder die app heb ik hetzelfde probleem.
Ook wel eens als ik niets heb gedaan met stick melding dat het niet verwijdert kan worden.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”