Plaats reactie
17
Wel, we zijn een jaar verder, en weinig veranderd. Als ik nu upgrade dan 54,95,
ga ik naar mcafee site http://nl.mcafeestore.com/producten/total-protection?cmpid=ppc- google-181-105- 2308&mtu_campaign=ppcbrat31ppc20160607v1&gclid=CIuK2YW0ldICFUa6Gwod 9mgB3Q dan 42,47
dan 42,47 .......

En hier:  http://nl.mcafeestore.com/aanbiedingen/ ... GwodBW4HHA

zelfs 25,49, maar dan zit je kennelijk vast aan een automatische verlenging, jaja...

En voor de liefhebber nog maar één: 
https://licentie2go.com/antivirus-virus ... rs%5B21%5D

37,95  ...
18
Als er al liefhebbers zijn... :) Ik vraag me eerlijk gezegd sowieso af waarom mensen nog MacAfee kiezen, gezien die bij de meest testen telkens ergens vrij laag hangt, maar goed, ieder zijn eigen keuze.

Je ziet het echter wel vaker bij software dat er op verschillende pagina's verschillende aanbiedingen zijn.

De eerste 2 links zijn van Macafee zelf... de gewone prijs met zo te zien een "normale" aanbieding. De tweede link is van een speciale aanbieding met nog meer korting. Dat kan zich handelen om een tijdelijke aanbieding of iets wat ze bijv. voor een fabrikant of tijdschrift of zoiets doen, en waar iedereen dan gebruik van kan maken als ze de juiste link weten.

De derde link is van een extern bedrijf, die zullen met een bepaalde prijs inkopen en kunnen zo goedkoper aanbieden.
Ook dat zie je vaker bij software. Zo heb ik zelf bijv. via een extern bedrijf een lifetime VPN licentie van een VPN provider gekocht, een stuk goedkoper dan wat deze zelf als aanbieding had.
Greetings, Black Tiger.
19
De 2e link hanteerd een automatische verlenging !
Jaja, en dan heb je ook nog een ING aanbieding McAfee Total Protection voor 17,95 ....
Tja met een beetje research vind je nog wel eens wat interessants;)

Ach McAfee in combinatie met Malwarebytes Premium werkt voor mij al jaren perfect, betere en goedkopere oplossing laat maar horen, ben één en al oor ;)
20
Hallo,

Zelf zou ik McAfee ook niet snel aanraden, net zoals Black Tiger al aangeeft is de pro-avtieve bescherming middelmatig.
Daarbij is mijn ervaring dat het in tegenstelling tot andere pakketten ook een behoorlijke systeemimpact heeft.

Je gebruik ook Malwarebytes Premium, deze is sinds versie 3.0 ook als volwaardige beveiliging te gebruiken.
Het is dus niet zoals de voorgaande versies enkel geschikt als aanvullende malwarescanner.
In principe zou je McAfee helemaal kunnen laten vervallen, of bijvoorbeeld kunnen vervangen voor een gratis virusscanner.

Mocht je toch een betaalde beveiligingsoplossing naast Malwarebytes willen gebruiken is Emsosoft Internet Security zeker een aanrader.
Deze beschikt over een eigen engine en die van Bitdefender, en een krachtige (zelflerende) firewall.
Een licentie van EIS kost € 49,95 per jaar waarna je ieder jaar extra korting krijgt.

Bij de eerste keer verlengen van de licentie ontvangt u 25% korting op de adviesprijs. De tweede keer ontvangt u 30% korting, de derde keer 35% korting etc. tot maximaal 50% korting.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
21
@Maxstar Dank je weer voor je inhoudelijke bijdragen maar ...
Zijn we met zn allen niet een beetje doorgeslagen inzake beveiliging?
Komt me zo voor dat de de beveiliging inmiddels moet worden beveiligd :)
Waar zijn we dan bang voor? Met McAfee en Malwarebytes al jaren geen enkel gezeik, alles loopt perfect.
Heb trouwens een lifetime account Malwarebytes, 2. xxxx dus de drie was te verwachten, er moet verdiend worden.
Ook is grappig dat ik vandaag nog ff windows update deed sinds december vorig jaar.
Ik denk echt dat we met zn allen zijn doorgeslagen wat betreft beveiliging.
En jouw advies ic EIS, dag, dat is slechts voor 1 pc !
Ik ga eens een tijdje zonder al die betaal zooi, heb een back up voor mn hele systeem, nee geen cloud, en we zullen zien wat
er gebeurd, to be continued....:)
 
22
Oeps, hier ging iets mis, ik zag andere berichten en mijn reply kwam hier terecht... kan weg.

P.s. Lifetime licentie voor Malwarebytes 2.0 is ook geldig voor 3.0. ;)
Greetings, Black Tiger.
23
Sandra schreef:En jouw advies ic EIS, dag, dat is slechts voor 1 pc ! 
Bij de link van Maxstar is het mogelijk om het aantal te 'verhogen'   :good:
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
24
Sandra schreef:Zijn we met zn allen niet een beetje doorgeslagen inzake beveiliging?
Komt me zo voor dat de de beveiliging inmiddels moet worden beveiligd :)
Waar zijn we dan bang voor? Met McAfee en Malwarebytes al jaren geen enkel gezeik, alles loopt perfect.
Doorgeslagen denk ik niet, met de hedendaagse dreigingen ontkom je gewoonweg niet aan een degelijke beveiliging.
Maar buiten dat is het natuurlijk nog steeds de computer gebruiker die de zwakste schakel is in de keten van computerbeveiliging.
Mijn eigen ervaringen met McAfee zijn minder positief, en als je naar de testresultaten op langere termijn kijkt zijn er véél betere alternatieven.
Bitdefender, BullGuard, Emsisoft en kaspersky zijn zomaar wat namen van beveiligingspakketten die toch wel beter zijn dan McAfee.
Kijk en eens een keer wisselen kan ook geen kwaad. ;)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
25
Black Tiger schreef:Oeps, hier ging iets mis, ik zag andere berichten en mijn reply kwam hier terecht... kan weg.

P.s. Lifetime licentie voor Malwarebytes 2.0 is ook geldig voor 3.0. ;)
Aha ik dacht van niet. Zal ik dan nog maar eens even wat tijd insteken want volgens mij kon ik mijn code in die versie niet invoeren, maar goed vraag het ze zelf wel even.
26
Maxstar schreef:
Sandra schreef:Zijn we met zn allen niet een beetje doorgeslagen inzake beveiliging?
Komt me zo voor dat de de beveiliging inmiddels moet worden beveiligd :)
Waar zijn we dan bang voor? Met McAfee en Malwarebytes al jaren geen enkel gezeik, alles loopt perfect.
Doorgeslagen denk ik niet, met de hedendaagse dreigingen ontkom je gewoonweg niet aan een degelijke beveiliging.
Maar buiten dat is het natuurlijk nog steeds de computer gebruiker die de zwakste schakel is in de keten van computerbeveiliging.
Mijn eigen ervaringen met McAfee zijn minder positief, en als je naar de testresultaten op langere termijn kijkt zijn er véél betere alternatieven.
Bitdefender, BullGuard, Emsisoft en kaspersky zijn zomaar wat namen van beveiligingspakketten die toch wel beter zijn dan McAfee.
Kijk en eens een keer wisselen kan ook geen kwaad. ;)

Je hebt gelijk Mcafee komt er niet echt goed uit maar waarom dan door de jaren heen dan nooit problemen gehad?
Ben nu bezig met een proefabotje Bitdefender Antivirus Plus 2017. Systeem start wat sneller op, maar afsluiten duurt zo veel langer ..........
En dan de updates, omg ! wat duurt dat lang :( en dan de melding: Uw apparaat is: Loopt een risico lekker Nederlands.

En nog erger "Update wordt uitgevoerd............en er gebeurd niets"

Nou da's dan fijn, hoezo Bitdefender ? of hebben ze toevallig net vandaag last van een ddos attack ofzo,
Fijn dat ik t ff 30 dagen mag testen maar deze gaat t dus niet worden.
27
want volgens mij kon ik mijn code in die versie niet invoeren,
Jawel hoor, misschien iets mis gegaan? Ik heb ook een 2.0 licentie.
https://blog.malwarebytes.com/malwareby ... placement/
But don’t worry, if you are an existing customer with an active subscription or a lifetime license to Malwarebytes Anti-Malware, you will keep your existing price and get a free upgrade to Malwarebytes 3.0.
Dan even terug naar McAfee.
Er is ook met andere mindere virusscanners (zoals die van Microsoft) de gedachte van "nooit problemen gehad". Maar een aanwezige trojan of virus hoeft niet perse overlast te bezorgen op de pc maar hem bijv. in een botnet opnemen. Merk je niks van.
Het kan ook liggen aan hetgeen waar men de computer voor gebruikt en welke sites men bezoekt etc. het is van vele zaken afhankelijk.

Neem eens een proefabo Emsisoft of probeer die eens, die vertraagt niet, ook niet bij afsluiten. Updaten gaat ook snel.
Greetings, Black Tiger.
28
Black Tiger schreef:
want volgens mij kon ik mijn code in die versie niet invoeren,
Jawel hoor, misschien iets mis gegaan? Ik heb ook een 2.0 licentie.
https://blog.malwarebytes.com/malwareby ... placement/
But don’t worry, if you are an existing customer with an active subscription or a lifetime license to Malwarebytes Anti-Malware, you will keep your existing price and get a free upgrade to Malwarebytes 3.0.
Dan even terug naar McAfee.
Er is ook met andere mindere virusscanners (zoals die van Microsoft) de gedachte van "nooit problemen gehad". Maar een aanwezige trojan of virus hoeft niet perse overlast te bezorgen op de pc maar hem bijv. in een botnet opnemen. Merk je niks van.
Het kan ook liggen aan hetgeen waar men de computer voor gebruikt en welke sites men bezoekt etc. het is van vele zaken afhankelijk.

Neem eens een proefabo Emsisoft of probeer die eens, die vertraagt niet, ook niet bij afsluiten. Updaten gaat ook snel.
Tnx ga de Mbab licentie nog eens proberen.
Ach, blijf maar het idee hebben dat diegenen die zich bezighouden met beveiliging een beetje zijn doorgeslagen :)
Immers al jaren met mcafee en malwarebytes en slechts enkele pupjes (die er kennelijk toch door heen zwemmen)
Bitdefender is trouwens wat eigenwijs, hou ik niet van, pleur je er een dvd in gaat ie meteen "op de achtergrond" scannen, zal wel ergens in te stellen zijn.
En Bitdefender blijft maar piepen dat er problemen zijn : Uw apparaat is loopt een risico....
Jaja omdat IK bepaal of ik de Autopilot insschakel danwel niet :)
Tnx m8 zal Emisoft eens checken.
29
En Bitdefender blijft maar piepen dat er problemen zijn : Uw apparaat is loopt een risico....
Ik ken die autopilot funktie niet. Avast komt ook regelmatig met van die popups van dat je systeem met een registerscanner of zoiets gescand moet worden of dat je niet de laatste versie van iets hebt (terwijl dat wel zo is) dus die twee opties zet ik meteen uit als ik dat ergens installeer.

Emsisoft doet trouwens ook scannen maar ik merk daar zelf eigenlijk niets van. Alleen bij installeren gaat ie wel kijken of iets veilig is, dat kan de installatie even een paar seconden ophouden maar dat is dan ook alles.
Greetings, Black Tiger.
30
Sandra schreef:Bitdefender is trouwens wat eigenwijs, hou ik niet van, pleur je er een dvd in gaat ie meteen "op de achtergrond" scannen, zal wel ergens in te stellen zijn.
Klopt en dat heeft te maken met de autorun functie van Windows. Heel veel malware misbruikt deze functie namelijk.
Sandra schreef:En Bitdefender blijft maar piepen dat er problemen zijn : Uw apparaat is loopt een risico....
Jaja omdat IK bepaal of ik de Autopilot insschakel danwel niet :)
Die melding zal niet voor niets verschijnen! En ongetwijfeld zal er ook wel aangegeven worden wat het probleem is.

Wanneer de optie Autopilot ingeschakeld is, wordt uw volledige door Bitdefender geregeld.
Het neemt dan automatisch beslissingen rond beveiliging zonder pop-ups en dialoogvenster.
Deze functie is er dus voor dat je totaal geen omkijken hebt naar dit pakket.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”