Plaats reactie
1
Ik heb hetzelfde probleem op Configuratiescherm\Systeem en onderhoud\Windows Update staan geen Update beschikbaar en ik heb ergens gelezen dat men nooit naar Update moet zoeken immers ik heb naar Update zoeken automatisch ingesteld , Ik heb ook HP Window Vista 32 bits dus ik gebruik gen Window 10 en geen Window 7 , ik heb gelezen dat Microsoft daarom geen update meer beschikbaar stelt ze dwingen je op die manier dus om over te gaan naar window 10 of window 7 ,
2
Welkom,

Ik heb je bericht in een apart topic geplaatst, dan blijft het overzichtelijk.
Ondersteuning voor Windows Vista wordt door Microsoft beëindigd op 11 April 2017.
Er komen daarna geen (beveiligings-) updates meer voor deze Windows versie. Het is daarom aan te raden deze te vervangen.

We gaan kijken wat er aan je computer mankeert.

Stap 1:
Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

Dubbelklik op FRST.exe of FRST64.exe om de tool te starten.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.

Stap 2:
Klik op Start en type cmd in het witte invoerveld.
Rechtsklik op cmd in de lijst die verschijnt en klik op Als administrator uitvoeren.
Een zwart venster verschijnt. Kopieer onderstaande code, plak dat in het zwarte venster middels rechtsklik - plakken en druk dan op de enter-toets.
wmic qfe list brief /format:texttablewsys > "%USERPROFILE%\desktop\hotfix.txt"
Wacht geduldig tot dit commando klaar is. Het bestand hotfix.txt wordt op je bureaublad geplaatst.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”