Plaats reactie
1
Hallo,
Het opstarten van van HP pavilion g series laptop duurt zeer lang zo'n 15 minuten of soms langer. Zodra deze opgestart is, blijft hij zeer traag en is het haast onmogelijk om hem te gebruiken.
Ik gebruik de laptop enkel op netstroom, want de batterij heeft het begeven.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Alvast bedankt,
Lars
3
Het is een HP pavilion g7, in de logboeken heb ik nog niet gekeken. Naar wat moet ik precies zoeken in deze logboeken? van zodra ik tijd heb bekijk ik het even alsook de ruimte op de harde schijf.
8
Het is een hp laptop pavillion g7 -1180eb met windows 7. De melding op het scherm is als volgt: kan windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente hardware/softwarewijziging. En dan stel de pc voor om te herstellen met windows installatieschijf.

Status: 0xc000000f
9
Hallo,

Heb je belangrijke dingen op deze pc staan die kan je reden via een Ubuntu cd: viewtopic.php?f=278&t=5328

Probeer daarna:

Schakel de computer in en druk herhaaldelijk op de toets F11 (ongeveer elke seconde) totdat Recovery Manager wordt geopend.
Recovery Manager open kies daar Microsoft Startup Repair Tool en volg de stappen.
Handleiding: http://support.hp.com/be-nl/document/c01904669#AbT3
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
@ cobfreak,

U heeft op een ander forum hetzelfde probleem ook aangekaart en ook al geholpen.
Dit topic wordt tijdelijk on hold gezet.
Mocht u op dat ander forum niet tot een oplossing komen, dan gaan we hier verder.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”