Plaats reactie
1
Ik heb sinds afgelopen week een probleem: als ik wil internetten via IE: dan duurt het zo lang dat er een foutmelding komt, hetzelfde geldt wanneer ik Google Chrome gebruik.
De wifi verbinding is goed, gecontroleerd via een andere laptop.
De enige remedie die ik ken is de laptop uit en daarna weer aanzetten, dit gaat dan een tijdje goed, totdat ik weer niet kan internetten.
Ik heb malwarebytes gedraaid en adaware gedraaid: beide hebben niks gevonden, Avast antivirus (gratis versie) heeft ook niks gevonden.
Wat ik mij nog weet is dat deze situatie is ontstaan nadat ik cc cleaner heb gebruikt.
Weet iemand een oplossing?
2
@ Samuel,
Samuel schreef:Wat ik mij nog weet is dat deze situatie is ontstaan nadat ik cc cleaner heb gebruikt.
Weet iemand een oplossing?
Probeer dan de pc terug te zetten naar een datum van voordat het probleem is ontstaan middels systeemherstelpunt.
Bij normaal gebruik van CCleaner (standaard instellingen) zou CCleaner niet de oorzaak zijn.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
 Ik zou het wel willen, maar ik weet niet hoe dat moet, ik heb het niet eerder gedaan, terugzetten middels systeemherstelpunt.
Wat mij trouwens gisterenavond opviel is toen ik de laptop uit en aanzette, dat ik de nieuwe lay out van outlook heb gekregen van mijn hotmailinbox en tot op dit tijdstip (even afkloppen) nog steeds vlot kan e-mailen, terwijl ik gisteren in de loop vd ochtend al vastliep met het internetten.
4
Voer onderstaande uit:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
 Hallo iEscape,

allereerst mijn excuses voor het late respons.
Sinds ik de nieuwe lay out van outlook heb kan ik wel weer vlot internetten via IE en Google Chrome (??)
Zou het daarmee te maken hebben, dat microsoft  bezig was alle oude Hotmail om te zetten naar de nieuwe outlook?
Maar iig pas ik op dit moment geen systeemherstelpunt toe.
Mocht het weer voorkomen, dan ga ik het toepassen voordat ik hier om hulp ga vragen.
Natuurlijk bedankt voor je snelle respons!!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”