Plaats reactie
1
Geachte heer/mevrouw,


Graag zou ik u willen vragen of u eventueel open staat voor een project. Ik zal u proberen mijn situatie uit te leggen. Ik ben sinds 10 jaar autohandelaar en koop geregeld auto's op via marktplaats.nl.

Ik koop alleen auto's op die alleen '' vandaag'' geadverteerd worden. Ik maakte voorheen gebruik van RSS-widget.nl, dat was een mooie tool waar ik auto's zie binnenkomen die elke seconden worden geadverteerd. Sinds kort werkte RSS-widget.nl niet meer. Ik ben
opzoek naar een programma die mij alle auto's laat zien die per seconden worden geadverteerd. Ik ben opzoek naar een RSS programma die direct met marktplaats verbonden kan worden. Aangezien er auto's te laat binnenkomen, terwijl ze op marktplaats.nl 4 a 5 seconden eerder verschijnen. Kortom ben opzoek naar een programma die auto's laat binnenkomen die ook op marktplaats.nl binnenkomen. Alleen moeten deze auto's tegelijk met marktplaats.nl binnenkomen. Dit programma heb ik alleen voor auto's nodig.

Kunt u mij helpen?

Dan hoor ik graag van u.

Alvast bedankt
2
@ Sven10,

:welkom:

Uw e-mailadress is verwijderd ter voorkoming van spam.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Dank voor al je reacties. Alleen merken wij dat rss njet meer functioneert. Het liefst zijn wij op zoek naar een snel programma die ons autoadvertenties weergeeft van marktplaats. Uit ervaring weet ik dat rss traag is geworden, aangezien marktplaats rss niet meer ondersteund moer het via een omweg met rss.

Ik ben opzoek naar een programma die ons supersnel advertenties laat zien. Wellicht kan iemand ons helpen
5
Als je ingelogd ben op MP kan je een zoekquery opslaan die aan jouw eisen voldoet.
Je krijgt dan via MP alle nieuwe resultaten per mail als het goed is.

Voor Android smartphones is er een Markplaats app genaamd Advertentiechecker.
Met deze app kun je zoekopdrachten opslaan en ook notificaties aanzetten voor de zoekopdrachten

http://www.rss2search.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.handigewebsite.nl/marktplaats-notificatie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”