Plaats reactie
16
Hallo,

We hebben een grote schoonmaak gehouden :good:
Ik zag dat Wise Registry Cleaner ook al had gebruikt en nu weer PrivaZer kijk uit met dit soort programma’s ze verwijderen ook wel eens te veel.
Ccleaner heb je ook zag ik deze is genoeg om te blijven gebruiken en Vista staat er bekent om, om niet één van de snelste Windows te zijn dus met extra cleaners krijg je hem niet sneller.
Doen je updates het weer?

Download Afbeelding SecurityCheck naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "SecurityCheck.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als de scan gereed is plaats dan de inhoud van logbestand in het volgende bericht (niet als bijlage).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Hoi Abbs,

Een uur gepoogd updates binnen te halen maar helaas. De check was een beetje fout gegaan (sorry) bij 3e poging goed :-[ .
Gr. San.

Results of screen317's Security Check version 1.014 --- 12/23/15
Windows Vista Service Pack 2 x86 (UAC is enabled)
Internet Explorer 9
Internet Explorer 8
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
avast! Antivirus
Antivirus up to date!
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
CCleaner
Java 8 Update 73
Java version 32-bit out of Date!
Adobe Flash Player 21.0.0.242
Adobe Reader 8 Adobe Reader out of Date!
Mozilla Firefox (47.0)
Mozilla Thunderbird (45.1.1)
Google Chrome (49.0.2623.110)
Google Chrome (49.0.2623.112)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
AVAST Software Avast AvastSvc.exe
AVAST Software Avast avastui.exe
`````````````````System Health check`````````````````
Total Fragmentation on Drive C: %
````````````````````End of Log``````````````````````
18
sandra1 schreef:Hoi Abbs,

Een uur gepoogd updates binnen te halen maar helaas. De check was een beetje fout gegaan (sorry) bij 3e poging goed :-[ .
Mooi dus dat doet het ook weer.

Update de volgende programma's:

Java 8 Update 73 Java version 32-bit out of Date! https://www.java.com/nl/download/" onclick="window.open(this.href);return false;

Adobe Reader 8 Adobe Reader out of Date! https://get.adobe.com/nl/reader/" onclick="window.open(this.href);return false;
Haal wel de vinkjes weg bij "Optionele aanbiedingen"

Doe daarna:


Download vervolgens Afbeelding Old Chrome Remover naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op OldChromeRemover-0.5 en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
  • Er verschijnt nu een zwart commandprompt scherm, wacht vervolgens tot de onderstaande melding verschijnt.
Afbeelding
  • Druk vervolgens op de toets Y om de verouderde versie(s) van Google Chrome te verwijderen.
  • Wanneer dit gereed is klikt u op een willekeurige toets, b.v. de spatiebalk om het programma te sluiten.
  • Herstart de computer.

Hoe gaat het hierna?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
Hoi Abbs,

Alles gedaan maar alles werkt nu hééél erg traag. Kon amper inloggen op deze pagina bijv. Be muis en toets werken ook heel traag (stomme opmerking?).

Gr. San.
21
Hoi Abbs,

Ik heb de test gedaan maar misschien een stomme vraag maar de getallen aan de linker kant?
Oké dan? 0,0125
0,1
0,075
0,05
0,025
0


Ik hoop dat dit is wat je bedoelt???
Gr. San.
23
Hallo,

Doe het volgende;
Klik "Test Starten" laat hem zijn werk doen.
Klik op "Dit Resultaat Delen" klik op"forum"
Klik dan met rechter muisknop op de [URL=....] kies alles selecteren (dan word de link wit.
Klik weer rechter muis op de link en kies "Kopiereen"
P{lak dat in je nieuwe antwoord (door te klikken op rechter muisknop en dan voor plakken te kiezen)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
24
Hoi Abbs,

Heb net geprobeerd om dat te doen wat je gevraagd hebt maar helaas!
Kan het programma niet starten krijg foutmeldingen o.a. "shockwave...... en chrome...... en vervolgens moet ik alles afbreken.

Gr. San.
25
Hallo,

Verwijder Google Chrome eens even geheel van de computer en voer daarna oldchromeremover uit.
Maak eerst indien nodig een backup van je bladwijzers: http://www.clickx.nl/hintsentips/123974 ... adwijzers/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ga naar Start > Configuratiescherm > Software "Programma's en Onderdelen".
Selecteer Google Chrome en verwijder deze geheel van de computer.

Start vervolgens Afbeelding
  • Klik met de rechtermuisknop op OldChromeRemover-0.5 en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
  • Er verschijnt nu een zwart commandprompt scherm, wacht vervolgens tot de onderstaande melding verschijnt.
Afbeelding
  • Druk vervolgens op de toets Y om de verouderde versie(s) van Google Chrome te verwijderen.
  • Krijg je de melding "chrome not detected” sluit je het programma en herstart je computer.
  • Wanneer dit gereed is klikt u op een willekeurige toets, b.v. de spatiebalk om het programma te sluiten.
  • Herstart de computer en download Google Chrome en installeer deze opnieuw.
Lukt dan de speedtest en hoe werk Chrome?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
26
Hoi,

Gelukt.
Google geprobeerd. Werk prima. Alleen nu steeds fout melding op thunderbird. Heeft zeker 5 min. geduurd voordat ik via de link kon inloggen. Daarna steeds foutmeldingen.

Gr. San.
27
sandra1 schreef:Hoi,

Gelukt.
Google geprobeerd. Werk prima. Alleen nu steeds fout melding op thunderbird. Heeft zeker 5 min. geduurd voordat ik via de link kon inloggen. Daarna steeds foutmeldingen.

Gr. San.
Wat voor fout melding plaats daar eens een printscreen van: viewtopic.php?f=4&t=4036" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
28
Oké. Zal ik doen! Het betrof een foutmelding iets met calender...... Thunderbird..... En nu? Vraagje wat betreft Privazer, kan ik dit programma het beste verwijderen?
En even tussen door, ik wil je even alvast bedanken voor de tijd en energie die je in die "rot" lap top :TooFunny: van mij steekt!!!!! Ik vind dit echt te gek :good: :good: :good: Alvast bedankt

Gr. San.
30
Hallo,

Verwijder "Privazer" maar en blijf alleen Ccleaner gebruiken.
Als er verder geen problemen meer zijn doe het volgende;

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Adware en Browser Hijackers voorkomen
Hoe kunt u adware en Browser Hijackers voorkomen? Steeds meer en meer vormt "adware" en alle andere potentieel ongewenste software in de categorie PUP één van de meest voorkomende computerproblemen. In het onderstaande artikel leest u meer informatie.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”