Plaats reactie
1
Sinds een aantal dagen lukt het niet meer om een goede pagina in Word met een afbeelding te printen. Het afdrukvoorbeeld geeft wel een goed beeld. Je ziet bij het printen alleen een klein gedeelte. (meestal het rechterbovenstuk van de afbeelding). Heb een HP Envy 4500. Probleem ligt volgens mij bij de instellingen van Word. Heb al diverse forums bekeken en diverse instellingen veranderd (en weer teruggezet), maar kom niet verder. Ook de printer verwijderd en weer geinstalleerd heeft niet geholpen. Heeft iemand enig idee. Volgens mij is het iets simpels maar ik kom er niet uit.

Alex
2
Ook een afbeelding van een website word niet goed geprint. Ook hier mis ik een stuk. Dus moet het toch iets met de instellingen van de printer zijn. Maar waar moet ik zoeken?
3
maar eens beginnen met deze:
- koppel printer los van de pc (als ie tenminste via usb verbonden is, is ie wifi-verbonden kan dat uiteraard niet)
- controleer dat er geen dingen meer in de wachtrij staan voor deze printer
- laat de pc herstarten
- zet printer uit, neem de stroomkabel los, druk enkele keren gedurende een paar seconden de aan-uitknop in
- zet printer weer aan
5
volgende stap: repareer office.
- sluit alle office-onderdelen
- ga configuratiescherm - programma's en onderdelen - selecteer ms office en kies wijzigen/herstellen
- herstart de pc
6
Ook dit geeft geen resultaat. Denk dat het toch iets met de instellingen van de printer te maken heeft omdat het niet alleen in Word niet lukt. Ook een afdruk van een website is niet volledig. Ben al met de instellingen van de printer aan het spelen geweest maar kom hier niet verder mee. Lijkt mij dat het niet zo moeilijk moet zijn.
7
Ben er nu achter dat het aan windows 10 moet liggen. Heb oude laptop met Vista aangesloten op de printer en hiermee word wel alles goed weergegeven. Ook draadloos printen via mijn smartphone gaan perfect. Lijkt erop dat het na een update van windows 10 moet zijn gebeurd. Is het bijvoorbeeld mogelijk een update terug te zetten. Heb ook al eens via herstel wat geprobeerd maar dat geeft ook geen resultaat. Kan het ook zijn dat er mischien binnenkort weer een update komt die mijn problemen oplossen. Of is dat te voorbarig.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”