Plaats reactie
1
log.txt
Beste
Mijn outlook wil niet meer opstarten, ik krijg de melding in bijlage
Wat is er mis ? Wat kan ik doen want graag zou ik mijn e-mails terug hebben.

http://www.imgdumper.nl/media.php?id=571fb102e7230" onclick="window.open(this.href);return false;

:dank:
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Laatst gewijzigd door Greetje op 26 apr 2016 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
3
dorado gaf je al een Engelstalige handleiding om scanpst.exe te gebruiken. Scanpst.exe is een hulpprogramma om de mappen van Outlook te herstellen, zoals al in jouw bijlage te lezen viel.

Wanneer je moeite hebt met Engels, heb ik hier een Nederlandstalige handleiding voor je: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/272227" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo te zien gebruik jij Outlook 2007. En volgens de gegevens onder jouw gebruikersnaam doe je dat op een computer met een 32 bits versie van Vista. Dan vind jij scanpst.exe in deze map: C:\Program Files\Microsoft Office\Office12
4
Ik vind het bestand wel maar het te herstellen bestand niet of ik heb geen toegang (alleen lezen)
porrelaar schreef:dorado gaf je al een Engelstalige handleiding om scanpst.exe te gebruiken. Scanpst.exe is een hulpprogramma om de mappen van Outlook te herstellen, zoals al in jouw bijlage te lezen viel.

Wanneer je moeite hebt met Engels, heb ik hier een Nederlandstalige handleiding voor je: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/272227" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo te zien gebruik jij Outlook 2007. En volgens de gegevens onder jouw gebruikersnaam doe je dat op een computer met een 32 bits versie van Vista. Dan vind jij scanpst.exe in deze map: C:\Program Files\Microsoft Office\Office12
5
Het reparatieprogramma SCANPST.EXE kun je wel vinden, maar het te herstellen .pst bestand vind je niet. Dat is mogelijk, want het pst bestand staat in de map AppData die normaal verborgen is. Daar gaan we eerst wat aan doen: we gaan de verborgen mappen zichtbaar maken:
Start de Verkenner.
klik links bovenaan op de knop Organiseren (die staat vlak onder de knop Bestand); klik dan op Map- en zoekopties.
In het venster Mapopties klik je op het tabblad Weergave.
Trek de verticale schuifbalk wat omlaag totdat je de map Verborgen bestanden en mappen ziet.
Selecteer dan Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven. En klik daarna eerst op de knop Toepassen en tenslotte op OK:
Afbeelding Wanneer je nooit wat gewijzigd hebt aan de locatie van het pst bestand, dan zou dat hier moeten staan: C:\Users\[jouw gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
Je kunt de locatie van het pst bestand voor de zekerheid eerst controleren:
Start Outlook 2007
Klik in de menubalk van Outlook op Extra, en dan op Opties.
In het venster Opties klik je op het tabbblad E-mailinstellingen en dan op de knop Gegevensbestanden.
Je krijgt te zien waar je persoonlijke mappen staan. Dat is het bestand met de naam Outlook.pst
Afbeelding Dubbelklik op Persoonlijke mappen.
Het venster Persoonlijke mappen opent:
Afbeelding Schrijf het volledige pad op. Je kunt niet direct het volledige pad zien, maar wanneer je in het pad klikt en dan de toets pijl naar rechts herhaaldelijk indrukt, zie je het volledige pad
Belangrijk: sluit daarna Outlook 2007 af!

Ga dan met de Verkenner naar C:\Program Files\Microsoft Office\Office12 en open die map.
Klik met de rechter muisknop op SCANPST.EXE en kies dan Als administrator uitvoeren.
In het venster Gebruikersaccountbeheer klik je op Ja.
Het hulpprogramma opent dan. Klik in dat venster op de knop Bladeren.
Blader naar het pst bestand waarvan je de locatie nu kent. Dubbelklik op het gevonden Outlook.pst bestand.
Het pad is nu ingevuld:
Afbeelding Klik in dat venster op Starten.

Daarna zul je de resultaten zien. Bijvoorbeeld zoiets:
Afbeelding Wijzig daar niets aan de instellingen, maar klik op Herstellen.

Tenslotte krijg je dit venster:
Afbeelding Klik op OK en probeer daarna of Outlook weer goed werkt.
Garantie heb je niet, maar het is het proberen waard.
Laatst gewijzigd door iEscape op 01 mei 2016 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bij screenshot nr 3,4 & 5 is de privé-informatie verwijderd.
6
Bedankt,

Outlook start nu terug op, maar mij accounts zijn weg (al mijn e-mail adressen kunnen niet meer ingeladen worden) ik heb een heleboel mappen bij aan de rechterkant met zelfs 60 e-mails in postvak uit. de e-mails staan ergens nog maar de tekst in de e-mail is weg en vervangen door "Software Activated Successfully, please rescan the pst file to recover completely." de bijlagen zijn er nog maar ook die zijn leeg. Is er nog een mogelijkheid om mijn oude e-mails terug te halen ?
7
please rescan the pst file to recover completely
Daar staat eigenlijk dat je het hulpprogramma SCANPST.EXE nog een keer zijn werk moet laten doen.
10
Outlook kan ik terug starten, de accounts zijn allemaal weg maar Is er nog een manier dat ik mijn emails nog terug in een normale weergave krijg ?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”