Plaats reactie
1
Beste,

Ik heb nu een aantal weken problemen met mijn Wifi, ik heb het hier al over gehad op een ander topic die je hieronder kunt lezen.
viewtopic.php?f=264&t=19656" onclick="window.open(this.href);return false;
hierin zijn we zover gekomen dat we denken de oorzaak gevonden te hebben namelijk:
Error: (03/29/2016 03:12:23 PM) (Source: RTWlanE) (User: )
Description: Realtek RTL8723BE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC: kan geen verbinding met het opgegeven interruptnummer maken.

Nu was de vraag of iemand met verstand van hardware hier naar zou kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,
Jordi
2
@ Jordi,
JordiiL schreef:Nu was de vraag of iemand met verstand van hardware hier naar zou kunnen kijken.
Om u beter te kunnen helpen, is uw vraag verplaatst naar het forum-onderdeel Hardware & Randapparatuur.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo,

Controleer als eerste het volgende eens, open het configuratiescherm en vervolgens het netwerkcentrum.
Klik hier op Adapter instellingen wijzigen en klik met de rechtermuisknop op de draadloze verbinding en kies voor Eigenschappen.
Klik op de knop Configureren en open het tabblad Energiebeheer en kijk of daar een vinkje staat bij de optie "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen".
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hallo,

In een eerder logbestand van de MiniToolbox zag ik het onderstaande "This device is disabled. (Code 22)", maak eens een nieuw logje ter vergelijking.

Code: Selecteer alles

Name: Realtek RTL8723BE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC
Description: Realtek RTL8723BE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC
Class Guid: {4d36e972-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Realtek Semiconductor Corp.
Service: RTWlanE
Device ID: PCI\VEN_10EC&DEV_B723&SUBSYS_B73617AA&REV_00\0023B7FEFF4CE00000
Problem: : This device is disabled. (Code 22)
Resolution: In Device Manager, click "Action", and then click "Enable Device". This starts the Enable Device wizard. Follow the instructions.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Hallo,

Dank voor het antwoord ik heb hier nogmaals een logje gemaakt met de Realtek ingeschakeld.

Met vriendelijke groet,

Jordi
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Hallo,

Het logbestand toont wederom een melding dat de betreffende netwerkkaart voor de draadloze verbinding is uitgeschakeld.

Code: Selecteer alles

Realtek RTL8723BE Wireless LAN 802.11n PCI-E NIC = Wi-Fi (Media disconnected)
Verder zie ik ook de aanwezigheid van een "Microsoft Wi-Fi Direct Virtual Adapter", heb je dit bewust ingesteld om van deze computer een hotspot te maken?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Hallo,

Vreemd! Dan weet ik niet wat er mis is, hij staat ingeschakeld bij apparatenbeheer.

Nee dit heb ik niet bewust gedaan, misschien per ongeluk als oplossing.

Mvg, Jordi
10
Hallo,

Nee dit was niet het geval omdat hij geen verbindingen kan vinden, als er eentje staat en ik probeer te verbinden zegt hij geen verbinding mogelijk en komt er vervolgens te staan dat er geen netwerken beschikbaar zijn.

Mvg,
Jordi
13
Hallo,

Controleer het volgende eens.
Klik op start en vervolgens Instellingen > Netwerk en internet > Wi‑Fi. Is deze ingeschakeld en worden hier wel netwerken weergegeven?
Ga hierna naar Instellingen > Netwerk en internet > Vliegtuigstand en schakel de vliegtuigstand uit als deze is ingeschakeld.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”