Plaats reactie
1
Ik wil mijn comp. gaan scannen met windows 7 live usb stick.

Maar het lukt mij niet om via de usb stick (of cd) op te starten.
Ik kies bij de opstartmenu de usb stick maar daarnaar start het meteen door naar windows 10.
Ik heb hier een dual boot misschien dat het daaraan kan liggen, maar dat denk ik eigenlijk niet?
3
Hallo, het is alweer een tijdje geleden dat ik die stick aan heb gemaakt maar ik dacht met rufus en het gaat om de win7live hier van de site.
Maar de usb stick heeft altijd gewerkt op de laptop maar nu ik het wil gebruiken op de desktop kan ik niet opstarten vanaf de usb.

Ik zorg dat ik eenrst in het opstart menu als ik de comp aan zet dan kies ik een optie bij alle opties start het meteen door naar windows of ubuntu
4
Hallo,

Oké maar er is inmiddels al een nieuwe versie van deze Live versie van Windows 7. Zie de onderstaande link voor meer informatie.
viewtopic.php?f=285&t=18610" onclick="window.open(this.href);return false;

Maak de USB-Stick eens opnieuw aan met de laatste ISO, controleer daarna de boot-sequence eens of probeer via de Bios Boot Selector van de USB-stick op te starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Ik heb het opnieuw aangemaakt geef aan dat het moet opstarten vanaf de usb maar ook hier gaat het naar het besturings systeem toe.
En via het bios opstarten weet ik niet hoe dat moet heb er wel in gekeken en ik kom wel wat tegen maar volgens mij iets van boot syquence
Zal eens gaan opschrijven
10
Hallo,

ik heb het net verandert en als ik dat heb gedaan te saven mar dan nog steeds laadt het gewoon win 10 zonder een melding te geven.
Ik ben later terug gegaan in de bios en daarin staat de usb gewoon als eerste en ik heb wel een usb stick aangesloten met de nieuwe versie van live wind7.
13
Ja, op een ander systeem lukt het wel al moet ik wel zeggen dat deze versie er heel anders uitziet.
en ik kan mijn externe hardeschijf er ook op afspelen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”