Plaats reactie
1
Hallo allemaal. :D

Met de nieuwste versie van firefox heb ik het volgende probleem.
als ik firefox open en weer sluit kan ik firefox niet meer opstarten en krijg ik te zien in een melding dat forefox al actief is en niet meer reageert en dan ik de computer opnieuw moet opstarten of het bestaande firefox-proces moet afsluiten.
Afbeelding als ik de computer opnieuw opstart werkt firefox weer maar als ik hem afsluit weer hetzelfde en moet ik weer opnieuw opstarten.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. :dank:
3
Start je misschien Firefox te snel weer op nadat -ie afgesloten is?

Ik heb wel eens meegemaakt dat ik diezelfde foutmelding kreeg als ik FF net had afgesloten, en me ineens bedacht dat ik toch nog even iets wilde opzoeken. Bij het opnieuw starten van FF heb ik die foutmelding ook wel eens gezien.
Firefox heeft blijkbaar vrij veel tijd nodig om het proces firefox.exe af te sluiten.

Als je firefox hebt afgesloten kijk dan eens in je taakbeheer (TB processen) of firefox wel echt afgesloten is voordat je het opnieuw opstart.
Evt. kun je daar ook het proces be"eindigen. Dan hoef je niet je computer te herstarten.

En af en toe je browser schoonmaken kan ook geen kwaad. (cache legen, geschiedenis en cookies wissen etc)
Zeg maar Duncan.
4
Als ik een half uur heb gewacht en dan pas weer firefox opstart heb ik nog steeds die melding.
Ik heb nu firefox eens verwijderd en opnieuw erop gezet en toen was het probleem even voorbij maar na het toevoegen van mijn addons was het weer terug.
Toen heb ik de addons maar eens stuk voor stuk toegevoegd en na het toevoegen van Adblock plus begonnen de problemen weer.
Dus die heb ik niet meer teogevoegd en de problemen zijn nu voorlopig over.
5
Te vroeg gejuicht want het probleem is weer terug gisterenavond werkte firefox al niet meer helemaal zoals het was met traagheid en hangup's maar dacht nou dat komt morgen wel.
Maar nu zonet waren ook weer de problemen met het afsluiten terug.
Ik heb nu web of trust en noscript ook verwijderd en de problemen lijken weer voorbij te zijn maar ga nu niet juichen nog. :D
Waarom geven de toevoegingen bij mij problemen in firefox?
6
Kemi schreef:Waarom geven de toevoegingen bij mij problemen in firefox?
Heb je de computer al eens gescand met malwarebytes voor de zekerheid?
7
Ja heb ik gedaan die staat standaard aan op mijn computer en vind niks net zoals AVG.
Heb je verder nog een idee of misschien Chatos.
8
Hoi,

1. Ga naar start>configuratiescherm>software of programma's en onderdelen en verwijder daar eens Firefox.
2. Navigeer naar de map: c:\users\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\
3. Kopieer deze inhoud naar b.v. een map op het bureaublad.
4. Verwijder nu alles uit de map: (Roaming) c:\users\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\
5. Herstart de computer.
6. Installeer Firefox opnieuw met alle plugins / addons die je gebruikte en kijk of het probleem nu weer terug is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Volgens mij een bugje in Firefox zelf. Wanneer ik FF afsluit en onmiddelijk terug wil openen treed hier net hetzelfde probleem op.
10
swake schreef:Volgens mij een bugje in Firefox zelf. Wanneer ik FF afsluit en onmiddelijk terug wil openen treed hier net hetzelfde probleem op.
Maar Kemi heeft dit na een half uur wachten nog en alleen als er addons zijn geïnstalleerd.
En BTW dit gaf Chato ook al aan. ::)
11
@ Kemi,
Op het werk hoor ik een paar collega's in discussie over Firefox. De ene met een probleem, anderen met een mogelijke oplossing[en].
Ik heb de Links [met de mogelijke oplossing[en]] gekregen.
Zelf gebruik ik geen Firefox, misschien zijn de onderstaande Links handig.

Firefox is al actief maar reageert niet:
http://support.mozilla.com/nl/kb/Firefo ... ert%20niet" onclick="window.open(this.href);return false;
Firefox - veilige modus:
http://support.mozilla.com/nl/kb/Veilige%20modus" onclick="window.open(this.href);return false;
Scrol naar beneden is er een link Firefox zit vast in Veilige modus

Indien overbodig, mijn excuus.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
Maxstar schreef:Hoi,

1. Ga naar start>configuratiescherm>software of programma's en onderdelen en verwijder daar eens Firefox.
2. Navigeer naar de map: c:\users\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\
3. Kopieer deze inhoud naar b.v. een map op het bureaublad.
4. Verwijder nu alles uit de map: (Roaming) c:\users\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\
5. Herstart de computer.
6. Installeer Firefox opnieuw met alle plugins / addons die je gebruikte en kijk of het probleem nu weer terug is.
Alles uitgevoerd en weer problemen als ik de add-ons toevoeg en als ik de stuk voor stuk toevoeg begint vroeg of later ook het probleem dus weet nu niet of 1 toevoeging de oorzaak is of gewoon alle toevoegingen het probleem veroorzaken.
13
swake schreef:Volgens mij een bugje in Firefox zelf. Wanneer ik FF afsluit en onmiddelijk terug wil openen treed hier net hetzelfde probleem op.
Maar na een half uur heb ik dit nog steeds moet echt de computer dan opnieuw opstarten.
14
iEscape schreef:@ Kemi,
Op het werk hoor ik een paar collega's in discussie over Firefox. De ene met een probleem, anderen met een mogelijke oplossing[en].
Ik heb de Links [met de mogelijke oplossing[en]] gekregen.
Zelf gebruik ik geen Firefox, misschien zijn de onderstaande Links handig.

Firefox is al actief maar reageert niet:
http://support.mozilla.com/nl/kb/Firefo ... ert%20niet" onclick="window.open(this.href);return false;
Firefox - veilige modus:
http://support.mozilla.com/nl/kb/Veilige%20modus" onclick="window.open(this.href);return false;
Scrol naar beneden is er een link Firefox zit vast in Veilige modus

Indien overbodig, mijn excuus.

groet, iEscape
Helemaal niet overbodig alle hulp is welkom.
Die tweede link was ik al tegen gekomen bij Bing maar die eerste nog niet en heb al eens een corrupted profile van Firefox gehad.
15
Omdat het mij allemaal niet lukte heb ik dus ondertussen maar mijn pc geformateerd en alles er opnieuw opgezet en zo te zien lijkt alles weer goed te gaan en mijn pc is ook weer een stuk sneller. :D
Iedereen erg bedankt voor de hulp in ieder geval.
:dank:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”