Plaats reactie
1
Heb 2 sticks en geen van de twee die nog wil werken , dan heb ik die van mijn man geprobeerd en deze ging , kan mij iemand raad geven ik heb ze al zekers 4a5 jaar
Calientje ::)
2
USB Sticks? Eens in een andere pc proberen wil wel eens helpen.
Heb hier zo'n 64 gig ding van de Aldo. Zou 2 jaar garantie op zitten. Toen ik ermee terug ging omdat er een stuk was zeiden ze dat er geen garantie op zat. Jammer genoeg had ik de reclame niet bewaard. Dus als men daar iets koopt van usb sticks (zijn nu die 32GB in de aanbieding) dan bewaar er de advertentie bij dat er 2 jaar garantie op zit.

Anyway, dat helpt je niet verder. Maar een van die sticks ging stuk. Kreeg alleen nog rare tekens te zien en daarna helemaal niets meer, reageerde niet meer op de usb, bleef alleen nog knipperen.
Voordien nog eens geprobeerd te formatteren met SD Formatter. Dat wil trouwens wel eens helpen dus dat kun je proberen.
Mijn dochter heeft ze toen nog eens geprobeerd op de TV en op de laptop van een vriend, ook niks.
Daarna kwam ie terug hierheen en heeft hier een tijdje gelegen.

Op een gegeven moment wilden we op de tweede stick weer iets zetten maar wisten niet meer welke van de twee nu de kapotte was. Dus maar allebei geprobeerd en het was verbazingwekkend maar ze werkten allebei. De defecte stick werkte dus ook weer. Snap er geen bal van.

Normaliter is het van stuk=stuk.

Dus wat kun je doen?
1.) SD formatter proberen om hem nog eens te formatteren
2.) In andere computers en/of TV proberen of die ze herkennen
3.) Laten liggen en later nog eens proberen of ze 't opeens weer doen
4.) Wegkiepen.

In die volgorde. ;)
Greetings, Black Tiger.
3
Bedankt maar kan je mij de stappen zeggen hoe ik het juist moet doen om te formateren
ik denk niet dat ze stuk zijn ik denk dat het aan mijn desktop moet zijn .. ::)
4
ik denk dat het aan mijn desktop moet zijn
Dat zou kunnen, daarom ook het eerste advies om ze eens op andere apparatuur te proberen, kijken of ze daar wel op werken.

Zoals ik aangaf gebruik ik zelf voor de zekerheid SD formatter (klik), een gratis tool om SD kaarten maar ook USB sticks mee te formatteren.
Wijst zich eigenlijk vanzelf. En dan Fat32 formatteren.

Daar moet de usb stick wel voor herkend worden. Als hij al niet herkend wordt in je pc dan houdt het op.

In dat geval kun je eens kijken of er vraagtekens of uitroeptekens in het apparatenbeheer staan. Soms kan malware ook nog oorzaak zijn maar dat gebeurt met usb problemen minder.
Greetings, Black Tiger.
5
Bedankt Tijger
k'ga het morgen eens proberen of de stick bij mijn man gaat
en dan kan ik zien of het aan mij ligt
ik heb wel Windows 10
k'heb het eens bekeken wat je mij door gestuurd heb , kan wel geen
engels maar ik zie windows 10 niet staan
zou dat kunnen :?:

bedankt voor de moeite :dank:
6
Dag Bkacj tiger
Geprobeeert om de stick bij mijn man in steken in zijne laptop
maar helaas ..ik kan nog altijd niet geloven dat ze stuk zijn
zodus zit er niet anders te kopen en toch denk ik dat het aan mijn deskop ligt :whistle:
groetjes Calientje
7
Als ze het in de laptop van je man ook niet doen, dan ligt het niet aan je desktop. Of het moet zijn dat er iets met de spanning op je usb poorten niet klopt waardoor ze daardoor stuk gaan, dat zou in theorie wel kunnen maar komt hoogst zelden voor.
Je kunt ze altijd nog eens bewaren en nog bij iemand anders proberen. Zoals je ziet uit mijn voorbeeld zou het kunnen zijn dat ze het opeens weer doen alhoewel die kans soms klein is. Vaak zijn het die goedkope usb sticks zoals die van de Aldi (of China), die nogal eens snel de geest willen geven.

Is helaas weinig of niets aan te doen, best zal zijn nieuwe kopen inderdaad.
Greetings, Black Tiger.
8
Bedankt Black tiger Ik denk dat het aan de usb poorten ligt uitdrukken , maar ik kan wel mijn oortelefoon op zetten om te luisteren naar muziek ..dat gaat
ken er niet veel van ..
morgen komt er iemand die ook veel kan van pc en hopelijk vind ie iets dat er niet klopt ; k'zal het je allezins laten weten hoor
bedankt voor de moeite :smileybye:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”