Plaats reactie
1
Hallo,

ik heb sinds een paar weken windows 10 op mijn desktop maar naar een tijdje dan reageerd de knop start niet meer en onder in de taakbalk kan ik ook niets openen, dit was al voordat ik hier was met andere vragen over AV, en de vewijder tools heb toegepast.

Wat kan ik nu het beste doen, opnieuw windows 10 installeren of zijn er nog andere opties?
3
Maxstar schreef:Hallo,

Ik zie dat je in een ander topic al door abbs bent geholpen, is dit probleem nog steeds aanwezig of ook reeds opgelost?
Hallo,

het is nog steeds aanwezig soms denk ik dat het het goed doet en dan is er toch weer, dat oa, het startmenu niet reageert.
Ik heb al gelezen dat meerderen personen hier ook last van hebben, volgens mij gebeurt dit alleen als je geupgrade hebt vanuit win.7.
Ik heb al zitten denken om windows 10 opnieuw te installeeren kaal, maar eerst maar eens vragen of er geen oplossing voor is.
5
Ik heb het niet meer meegemaakt dat start menu niet meer werkt (desktop) en dat terwijl ik windows niet opnieuw heb geinstalleerd of iets anders dus het probleem is voorals nog opgelost, hopen dat het zo blijft.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”