Gesloten
31
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Is chromium nu weg, en als hierna je muis nog niet goed werkt probeer eens en andere muis.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
32
abbs schreef:Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Is chromium nu weg, en als hierna je muis nog niet goed werkt probeer eens en andere muis.
frst die heb ik nog op bureaublad staan Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar moet ik dat doen?
addition. die is daar dacht ik ook van? kan ik daar iets mee
33
jordan77 schreef:
abbs schreef:Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Is chromium nu weg, en als hierna je muis nog niet goed werkt probeer eens en andere muis.

oh zie het al


frst die heb ik nog op bureaublad staan Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar moet ik dat doen?
addition. die is daar dacht ik ook van? kan ik daar iets mee
34
Dacht dat i het ergens gezien heb, maar ik weet dat niet meer waar dat was.
Kan wat moeilijker terug denken waar ik dat heb gezien.
35
Hallo,

Doe het volgende:

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Open Kladblok. Klik op Start → Alle Programma's → Bureau-Accessoires → Kladblok.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

Code: Selecteer alles

start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
FirewallRules: [{C974D90F-DE6A-4478-9D68-D01F5196069F}] => (Allow) C:\Users\Jordan\AppData\Local\Chromium\Application\chrome.exe
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Restrictie <======= AANDACHT
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restrictie <======= AANDACHT
S3 VGPU; System32\drivers\rdvgkmd.sys [X]
2015-12-21 14:32 - 2015-12-21 14:32 - 00002256 _____ C:\Users\Jordan\Desktop\Chromium.lnk
2015-12-21 14:32 - 2015-12-21 14:32 - 00000000 ____D C:\Users\Jordan\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Chromium
2015-12-21 14:32 - 2015-12-21 14:32 - 00000000 ____D C:\Users\Jordan\AppData\Local\Chromium
2015-12-21 14:31 - 2015-12-21 14:32 - 00000000 ____D C:\Users\Jordan\AppData\Local\{6BC15D9D-4F69-3125-22F1-14CD0699E855}
EmptyTemp:
end
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: C:\Users\Gebruiker\Desktop
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk)
Dubbel klik op de tool zodat hij start.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de Fix knop
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
36
Hallo,
jordan77 schreef:Ik blijf het raar vinden, eerst komt een bericht dt er een infectie is maar naar wat virus scanners er op los gelaten te hebben, wolgens mij is er toen niets verwijdert.
En nu kan het niet meer gevonden worden kan ht niet zijn dat dat virus zich vermomt?
De detectienaam "win32:evogen" is generiek, dat kan dus betekenen dat een bepaald programma of bestand ten onrechte als malware werd aangezien.
Je zou eens in de quarantaine omgeving van de betreffende beveiligingssoftware kunnen kijken of er soms iets in quarantaine is gezet.
Meestal heb je hier ook de mogelijkheid om het bestand opnieuw te scannen, mocht er geen bestand aanwezig zijn is deze wellicht automatisch al terug geplaatst.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
40
Maxstar schreef:Hallo,
jordan77 schreef:Ik blijf het raar vinden, eerst komt een bericht dt er een infectie is maar naar wat virus scanners er op los gelaten te hebben, wolgens mij is er toen niets verwijdert.
En nu kan het niet meer gevonden worden kan ht niet zijn dat dat virus zich vermomt?
De detectienaam "win32:evogen" is generiek, dat kan dus betekenen dat een bepaald programma of bestand ten onrechte als malware werd aangezien.
Je zou eens in de quarantaine omgeving van de betreffende beveiligingssoftware kunnen kijken of er soms iets in quarantaine is gezet.
Meestal heb je hier ook de mogelijkheid om het bestand opnieuw te scannen, mocht er geen bestand aanwezig zijn is deze wellicht automatisch al terug geplaatst.
quarantaine is leeg in alles wat ik gebruik voor virus scan dus avast, malwarebytes en panda.

Zal nog eens gaan scannen maar voor nu moet ik gaan, kijk straks als ik terug ben.
Bedankt tot nu toe
42
Heb gescant met en niets meer gevonden, in quarentaune is ook niet meer aanwezig eerder al verwijdert.

Met de muis heb ik geen last meer van, heb geen andere gebruikt, zal het in de gaten houden.

heb nog wel vragen over win.10 maar dat stel ik wel op een ander gedeelte van pc plus.

Moet ik nu verder nog iets doen?
43
Hallo,

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
44
Ik heb eset net laten draaien die vind twee `dingen`

zal ik toe voegen .
Heb net wel al delfix gedraait .
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”