Gesloten
16
Hallo,


Dat die map zo groot is is normaal,

Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
  • Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:filefind
gctcqksx.sys
  • Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
  • Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
  • Post de inhoud van dit logbestand.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Oke denk dat ik fout zit, als ik bestands naam in vul kopieeer en plak en zoek klik dan bestaat dat niet
18
abbs schreef:Hallo,


Dat die map zo groot is is normaal,

Download de 32 of 64 bit versie van Systemlook naar het bureaublad.
Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
  • Klik met de rechtermuisknop op SystemLook.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • In het venster dat verschijnt kopieer je onderstaande code:

Code: Selecteer alles

:filefind

gctcqksx.sys
  • Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
  • Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
  • Post de inhoud van dit logbestand.

SystemLook 30.07.11 by jpshortstuff
Log created at 19:00 on 22/12/2015 by Jordan
Administrator - Elevation successful

No Context: :filefind

No Context: gctcqksx.sys

-= EOF =-
19
Hallo,

Hij is niet meer aanwezig, daarom liep zoek.exe niet door.
Zou je die nog eens willen uitvoeren;

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    standardsearch;
    filesrcm;
    autoclean;
    startupall;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
20
abbs schreef:Hallo,

Hij is niet meer aanwezig, daarom liep zoek.exe niet door.
Zou je die nog eens willen uitvoeren;

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    standardsearch;
    filesrcm;
    autoclean;
    startupall;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Het is er niet sneller op geworden, hij staat nog steeds checking input een uur al.
en weer krijg ik zoek niet weg.
21
Hallo,

Sluit zoek.exe maar en doe het volgende;

Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.

Emsisoft Emergency Kit uitvoeren
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe", wanneer u een melding krijgt van het gebruikersaccountbeheer staat u dit toe.
  • Klik vervolgens op de knop "Accept & Extract" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is wordt er een snelkoppeling op het bureaublad aangemaakt en zal de Emsisoft Emergency Kit vanzelf openen.
  • Klik nu op de optie "Emergency Kit Scanner" en wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in het linker menu op de optie "Computer Scannen".
  • Kies vervolgens de optie "Diep", deze scan kan geruime tijd in beslag nemen en gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht.
  • Voeg het logbestand met de naam "a2scan_130711-154142.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map "C:\EEK\Run\Reports")
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
bij deze ook niets gevonden
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
25
Ik blijf het raar vinden, eerst komt een bericht dt er een infectie is maar naar wat virus scanners er op los gelaten te hebben, wolgens mij is er toen niets verwijdert.
En nu kan het niet meer gevonden worden kan ht niet zijn dat dat virus zich vermomt?

Wat ik wel net heb gehad is dat ik dit bericht aan het type ben ineenstypen ,zoals nu, naar de onderkant van deze pagina gaat of ergens anders verder gaat
26
Hoop dat je de laatste zin snapt, de zin wordt ineens onderbroken ern gaat ergens ander verder doet het dus zelf
30
abbs schreef:
jordan77 schreef:De laptop
Sluit eens een muis aan hoe gaat het dan?
Ik gebruik altijd de muis misschien dat ik per ongeluk over het muis pad ga?
Het zal kunnen maar dat lijkt mij niet het geval omdat ik met losse vingers type en dus niet dat gedeelte aanraak.

En ik hed nog een browser van cromium er op staan heb ik meegekregen van een programma maar die ik er dus niet meer afkrijgm, ik configuratie scherm kan ik chromium niet terug vinden.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”