Okido, ik moet wel zeggen dat ik niet de hele avond aanwezig ben want het is gekkendag vandaag hier (aparte drukte), dus een antwoord kan iets langer uitblijven en bijv. vannacht komen, ben een nachtmens.
Om die reden geef ik nu meteen even twee mogelijkheden zodat je eventueel verder kunt.
Uit het reparatie logje lijken er toch enkele dingen te missen.
Het beste kunnen we daarom eerst het volgend doen:
Ga naar
start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op
CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt
CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando
sfc /scannow gevolgd door enter. (
Let op! de spatie na sfc)
Daarna herstarten en kijken of het euvel voorbij is.
Mocht dat niet het geval zijn dan graag deze even doen:
Download de
MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
- Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
- Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
- Report IE Proxy Settings
- Report FF Proxy Settings
- List content of hosts
- List IP Configuration
- List Winsock Entries
- List last 10 Event Viewer Errors
- List Installed programs
- List Devices
- Klik vervolgens op de knop Go.
- Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
- Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Dan kan ik straks daar meteen naar kijken als ik weer online kom.
Succes alvast!
Greetings, Black Tiger.