Plaats reactie
1
'Omdat dit topic er is, zal ik mijn eigen ook maar even voorstellen'

Hai,

Ik Ben Maaike 29 jaar bijna 30 :-\ en werk als systeem en applicatie beheerder.

Sinds 1990 werk ik met computers, ik was gelijk verliefd op computers en wilde er later mijn beroep van maken. (al was dat toen der tijd) nog een taboe voor "Vrouwen" ;)

Ik heb zelf een bedrijf(je) gehad voor het oplossen en verhelpen van problemen op "locatie" helaas was dit in Friesland niet echt een geslaagde poging.
Sinds 2007 werk ik bij bedrijf waar ik applicatie systeembeheerder ben, hier onderhoud ik vooral de "laptops" die op het werk en thuis gebruikt worden, (hier speelt de beveiliging namelijk een grote rol).
Ook assembleer ik nieuwe desktop "workstation" en laptops voor het bedrijf samen met 2 andere collega's, voor het bedrijf indien noodzakelijk.

Verder wordt ik binnenkort (eind december uitgerekend) moeder van een dochter die de naam "Melissa" zal krijgen 8).

if you have any questions, ask me
M.v.g,
~*~Maaike~*~
3
Welkom Maaike

Maar als je 29 ben, ben je toch altijd bijna 30 ???

Maar iig alvast gefeliciteerd met de kleine, misschien wordt het wel een kerst kindje... ;)
4
Thanks for the congratulations :-*

@ Wessel
Maar als je 29 ben, ben je toch altijd bijna 30
Dit zeg je toch niet tegen een vrouw, en als u ouder bent tegen een "jongere" vrouw... :P

Maar als je 29 bent, ben je toch in de 20 of om precies te zijn net 28 geweest ;D dit klinkt toch stukken beter....(Joke).
M.v.g,
~*~Maaike~*~
7
Dankje Hans,

En een Friese boai is ook altijd leuk, maar ik kom oorspronkelijk uit Amsterdam dus ben geen echte fries hoor. ;)
M.v.g,
~*~Maaike~*~
9
Dat is inderdaad wel grappig, maar steeds vaker verhuizen stadsmensen naar Friesland, Groningen en Drenthe.

Ik wil echt niet meer in de stad wonen, ik was laatst nog in Amsterdam (mijn roots) maar ik was blij dat ik weer terug was in mijn huidige stekkie. ;)
De heerlijke rust en sympathie die hier gelukkig nog wel is, en je in de stad totaal niet meer hebt. :'(

p.s.

Nice Avatar, and beard ;)
M.v.g,
~*~Maaike~*~
10
Ik heb precies hetzelfde als ik in den haag kom heb ik gelijk het eerste stoplicht al ruzie ::)
Sympathie ( is for the devil??? ) is een woord wat men in de stad niet kent/is vergeten ;D ;D


Thanks for the compliment
Ik zou zeggen jouw avatar mag er ook zijn alleen het is een tekening ;D ;D
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
11
Ik zou zeggen jouw avatar mag er ook zijn alleen het is een tekening
Ik heb momenteel wel een "flink" buikje hoor dus de 'avatar' lijkt van geen kanten meer ;D
M.v.g,
~*~Maaike~*~
14
Wessel schreef:Zijn julie allebei bezweken door het salpeter zuur ofzow, http://www.nu.nl/binnenland/2117399/sal ... briek.html ???

er is namelijk totaal geen reactie meer^^ ;D
Ik vindt het een zielige reactie Wessel en totaal geen meerwaarde hebben, verder is je taalgebruik ook beneden peil.

Zijn julie allebei bezweken door het salpeter zuur ofzow

Zijn jullie allebij bezweken door het salpeter zuur ofzow = breezah taal, naar mijn mening.

Sorry Wessel :-[ helaas ben ik het met Maxstar eens verklaar je nader.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
15
En for the record Dronrijp is toch echt wel een aantal kilometers verder dan waar wij wonen.

Maar ik denk dat Wessel bedoelde dat het wat stil is op het forum en daarbij een foutje maakte door het ongeval in Dronrijp erbij te halen.

Just my 0,02€ ( enne dont be so hard een berisping is wel genoeg IMHO)
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”