Plaats reactie
1
Hoi!

Na zo'n vier jaar filmpjes editen op een laptop wordt het wel eens tijd om op zoek te gaan naar een professionelere video editing pc. Mijn kennis over computer gear is echt -100.
Ik gebruik Adobe software en ben daarvoor op zoek naar een snelle pc met een opslagschijf van minimaal 750GB.
Het liefst werk ik ook met twee schermen dus het zou handig zijn als de pc dat ook ondersteunt. Mijn voorkeur gaat uit naar een scherm van ongeveer 27".
Het budget dat ik ervoor over heb is € 850,- maar het mag er wel wat boven zitten natuurlijk. Zolang het maar onder de € 1000,- blijft

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast bedankt!
2
Hallo en welkom op het forum,

1. Moet er bij het systeem ook een Windows versie geleverd worden?
2. Het systeem moet neem ik aan ook geassembleerd geleverd worden?
3. Is het budget van max €1000 inclusief 2 maal een 27" scherm?
4. Moet er verder nog randapparatuur bij zoals een toetsenbord, muis en dergelijke?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Danku,

1. Er hoeft geen Windows versie worden geleverd.
2. De onderdelen kunnen los worden verzonden, ik probeer het zelf -en met hulp van iemand- in elkaar te zetten.
3. Nee, het maximumbedrag van € 1000,- is inclusief één scherm van 27". Op dit moment heb ik er één nodig maar ik zal later ongetwijfeld een tweede erbij kopen. Het ging mij erom dat de pc dit kan ondersteunen.
4. Inderdaad heb ik een toetsenbord en muis nodig. Boxen en een headset heb ik al. Voor een toetsenbord/muis gaat mijn voorkeur uit naar een strak design, bijna zoiets als Apple heeft.

Bedankt voor uw bericht!
Laatst gewijzigd door juvi op 12 nov 2015 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
4
Hallo,

Ik heb even een opzetje gemaakt waarbij ik wel iets over het budget ben gekomen met een totaalprijs van € 1.193,53 (Link naar het winkelmandje)
Het budget is voor een krachtig videobewerkingssysteem inclusief monitor namelijk niet heel ruim.
Maar aangezien je voorheen een laptop gebruikte zou je misschien ook met een (goedkoper) all-round systeem uit de voeten kunnen. Ik neem aan dat je gebruik maakt van Adobe Premiere?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Maxstar schreef:Hallo,

Ik heb even een opzetje gemaakt waarbij ik wel iets over het budget ben gekomen met een totaalprijs van € 1.193,53 (Link naar het winkelmandje)
Het budget is voor een krachtig videobewerkingssysteem inclusief monitor namelijk niet heel ruim.
Maar aangezien je voorheen een laptop gebruikte zou je misschien ook met een (goedkoper) all-round systeem uit de voeten kunnen. Ik neem aan dat je gebruik maakt van Adobe Premiere?
Dat ziet er mooi uit. Ik maak o.a. gebruik van Adobe Premiere en After Effects. Dat zijn de zwaarste programma's. Als er een goedkopere optie is kies ik daar natuurlijk voor. Moor tot zover bedankt!
6
Goedemorgen,

Ik heb even een aangepaste configuratie gemaakt, dit is meer een all-round systeem met als totaalprijs € 1.100,11 (winkelmandje)
Wat betreft de toetsenbord en muis moet je maar even kijken welke je zou willen, dit mede gezien je graag een setje zou willen in de stijl van Apple. Dit kan je dan later zo aan het winkelmandje toevoegen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”