Plaats reactie
47
Beste Maxstar,

Firefox ge-deinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, maar het
opstartprobleem blijft zich voordoen.

met vriendelijke groet,
Orca
49
Beste Maxstar,

In de veilige modus met network, start zowel firefox alsook Outlook, normaal op!


met vriendelijke groet,
Orca
50
Hallo,

Oké dan komen we al een stukje verder, voer nu het volgende eens uit dan kunnen we even de automatisch opstartende items onderzoeken.

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad. (Als je het nog niet gebruik hebt)
  • Installeer CCleaner en start CCleaner op na de installatie.
  • Klik in de linker kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
51
Beste Maxstar,
Instructie uitgevoerd, zie bijlage.

met vriendelijke groet,
Orca
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
52
Goedemorgen,

Voer nu als eerste een clean boot uit van Windows en kijk of Outlook en Firefox dan ook normaal functioneren.

Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
54
Goedemorgen,

We gaan even iets anders proberen, maak als test eens een nieuw gebruikersprofiel aan en kijk of hiermee de problemen zijn verholpen.
Zie de volgende link voor meer informatie - http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... =windows-7" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
55
Beste Maxstar,

Ik heb een nieuwe gebruikersaccount aangemaakt.

Het volgende viel mij op (ik weet niet of dit relevant is, aangezien ik in het verleden niet zelf, maar een kennis van mij deze computer geconfigureerd heeft).

Tijdens het aanmaken van een nieuw account zag ik :
1. Dat mijn Eigen bestaande account ooit als administrator is aangemaakt, ipv standaardgebruiker.
2. Er nog een tweede account aanwezig is, wat mij niet bekend is, nl: ASP.NET machine Account als standaardgebruiker. (is dit fabrieksinstelling?)
3. Gast Account (maar dit is uitgeschakeld en standard aanwezig)

Na het aanmaken van een volledig nieuw account (standaardgebruiker) heb ik ook hiermee nog steeds het firefox probleem.

met vriendelijke groet,
Orca
56
Goedemorgen,

Die andere accounts zijn standaard in Windows, dus inderdaad een fabrieksinstelling zeg maar.
Ik had gehoopt dat een corrupt gebruikersprofiel misschien de oorzaak zou zijn, maar helaas is dat niet het geval.
Ik ben dan ook bang dat een schone installatie van Windows in dit geval de beste oplossing is.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
57
Beste Maxstar,

Zou ik eerst nog een upgrade naar Windows 10 kunnen proberen?
Uiteindelijk wil ik hier toch op overstappen.

met vriendelijke groet,
Orca
59
Beste Maxstar,
Ik heb toch nog even een vraag (ik kan het niet uitstaan als ik geen oorzaak kan vinden :-)

Ik was even wat willekeurige mappen aan het bekijken op mijn PC (op C: schijf)

Hier vond ik:
APPDATA/ROAMING/MOZILLA/FIREFOX/CRASH REPORTS/PENDING,
12.580 files ,met de extentie .dmp en .extra

Heb jij enig idee wat dit voorstelt? het zijn files die al een aantal jaren op mijn PC staan t.m. het huidige moment.

met vriendelijke groet,
Orca
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”