Plaats reactie
1
Crash dump9.docx
speccy.txt
Probleemhandtekening20151008.docx
Probleemhandtekening20151008.docx
Beste
Ik heb een Medion All-In-One PC MD 8850.
Na wat problemen met RAM en harde schijf heb ik 2 nieuwe RAM plaatjes gestoken en een nieuwe SSD Ultra Plus van 256GB van SanDisk. Hierop werd via de bij de PC bijgeleverde DVD Windows 7 geïnstaleerd alle updates werden aanvaard en geïnstaleerd. Sinds kort krijg ik geregeld een Blue Screen. Hierbij wat log en analyse files daarrond. Ik heb wat rondgeneusd op het forum en vond de beschrijving van een oververhitting van de grafische kaart. Heb Speccy geinstaleerd en de temperatuur van de grafische kaart gaat geregeld boven de 63°. Ik kreeg bij 65° - 66° een blue screen of ook het scherm wordt zwart voor 80% met bovenaan nog wat scherm met dansende kleur lijnen.
Zou ook hier de oorzaak de oververhitting van de grafische kaart kunnen zijn en kan ik andere problemen uitsluiten? Heb Driver Updater van Ashampoo en alle drivers geupdate.
Ik heb de PC open gehad, twee luikjes achteraan maar kan geen grafische kaart op coolfan ontdekken, durf het ook n iet verder uiteen vijzen.
Graag wat hulp.
Dank. :dank:
Ludo
Graag wat hulp
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Download Afbeelding BlueScreenView en installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op het bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Zou je een snapshot van Speccy kunnen maken en de link delen in je volgende bericht, dat is namelijk wat overzichtelijker. ;-)
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
4
Hallo,

Zou je het bestand C:\Windows\Minidump\101715-9422-01.dmp eens naar je bureablad willen verplaatsen en vervolgens uploaden naar Filedropper.com en post de link in je volgende bericht.

De temperaturen is niets mis mee verder.
Laatst gewijzigd door Dropbox op 17 okt 2015 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
6
Hallo,

Je Drivers kun je het beste zelf updaten zonder dergelijke tools van derden.

Probeer dit even:
Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Wanneer het gelukt is mag je dit doen:
Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
7
Uitgevoerd.
Krijg als melding: "geenschendingen van integriteit gevonden"

Voor het log bestand krijg ik "kan het nietopenen"
Er komt een bestand op m'n bureaublad maar als ik dat wil bijvoegen aan dit bericht krijg ik de melding dat het bestand leeg is.

Voor ik het bericht kan verzenden krijg ik opnieuw een blue screen.
Moet zoals wel meer gebeurd de "uit" knop van de PC ingedrukt houden om hem te kunnen uitzetten, bij het onmiddellijk herstarten lukt dit niet en komen er allerhande in diverse kleuren flikkerende lijnen op het scherm om te stoppen met her en der wat groepjes van blauwe streepjes.

Nu dus even op een andere toestel.
Toch iets te maken met de temperatuur van de grafische kaart?

Groetjes,

Ludo
9
Hoi,

Het probleem bestond al voor het bijwerken van de drivers.
Waar kan ik vinden wat er recent is bijgewerkt. Heb het bijwerkprogramma maar gedraaid omdat er meldingen waren dat het aan drivers zou kunnen liggen, maar na de update is er dus niets veranderd.
Uit geheugen weet ik nog dat zeker Ni.....? grafische kaart, Realteck? Usb massa opslag, ... ???
10
Hoi,

Kun je eens een screenshot maken van apparaatbeheer?
Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
Sinds wanneer heb je de BSODs exact?
11
Screenprint van apparaatbeheer:
http://www.imgdumper.nl/uploads8/562244fe62129/562244fe398a7-apparaatbeheer.png

Afbeelding

Miserie is begonnen bij het terugkomen uit verlof nadat de PC dus 3 weken uit had gestaan.
Moet rond 28 oktober begonnen zijn.
Ten einde raad en op 29 sept Windows 7 opnieuw geinstaleerd en nogmaals op 17 okt waarbij er in die tussentijd ook nog wel bluescreens geweest zijn, maar als ik te snel na een bluescreen opstart dan kreeg ik die flikkeringen en wou hij niet vandaar dan maar vanuit DVD opgestart met opnieuw instaleren.
Eerste minidump is idd van 28/9.
12
Hoi,

Heb je de mogelijkheid om te upgraden naar Windows 10 en dan een schone installatie te doen? Kijken of het dan beter werkt.
13
Hoi,

Ik kon nog juist op tijd het vorige bericht plaatsen voordat ik opnieuw een dump kreeg. N op ander toestel.
Het geeft de indruk dat hoe vlugger ik na een dump terug opstart hoe vlugger de volgende dump komt.
Dus misschien toch dat iets (grafische kaart?) niet voldoende afgekoeld is en dus teug sneller warm?

Alvast bedankt voor de aandacht die je aan mij schenkt.

Ludo
15
Hoi,

Ik heb idd al meldingen gekregen om op te graden naar Windows 10, maar heb er een beetje schrik van o.a. omdat de dump misschien gaat komen vooraleer de installatie voltooid is.
Windows 7 was toch ook een schone installatie vermits die op een blanco disk gebeurd is.

Kunnen we een probleem met de grafische kaart, temperatuur,staat,staat van het geheugen uitsluiten?

Ludo

PS Wacht nog even vooraleer terug op te starten en stuur dan een snapshot van Speccy.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”