Plaats reactie
1
Als ik iets wil printer duurt het zeker een halve minuut voor dat de printer het doet. Er verschijnt dan op het beeldscherm "printer reageer niet" maar print dan wel.
Canon MX 410 printer.
Windows 10
2
Om u beter te kunnen helpen, is uw vraag verplaatst naar het juiste forum onderdeel Hardware & Randapparatuur, zo blijft het forum overzichtelijk voor iedereen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Ik heb de juiste drivers recent geinstalleerd dus dat is het probleem niet, hij is wel WIFI gestuurd dus zal de wachttijd daar waarschijnlijk aan liggen. Overigens doet het printen vanaf een 2e PC in huis het wel direct.
5
Ik zie dat hij op Offline staat, hoe kan ik dit wijzigen (Canon MX 410 printer) Probleem blijft en doet het soms helemaal niet. 2e printer (via WIUFI) doet het wel.
6
in welk overzicht krijg je die offline melding?

wifi-printers kunnen soms (om niet te zeggen: nogal eens) niet gevonden omdat ze op je pc een ander adres hebben dan de router (die dag) voor het apparaat gereserveerd heeft.
dat probleem tackel je het handigst (zonder je in poortproblemen te moeten verdiepen):
ga overzicht printers en apparaten
selecteer de betreffende printer en verwijder 'm (let op: niet de software mee laten verwijderen)
als ie uit het overzicht verdwenen is kies je 'nieuwe printer toevoegen', laat zoeken en zodra die gevonden is, laten installeren.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”