Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb een dvd waarop foto's in een slide show gezet zijn. Als ik de dvd open dan staat er een map video_ts.
Is het mogelijk om deze foto's weer als normale foto terug te krijgen?
2
Als ik het goed heb is alles nu omgezet in videobestanden door het programma waarmee de slideshow DVD is gemaakt.
De originele foto's kan je zover ik weet dan niet meer terughalen.
Ben je de originele foto's kwijt?
3
Je begrijpt t ja!

Het is een slide show van de begrafenis van een vriendin, gemaakt door een kennis en in slide show gezet. Maar ik dacht misschien dat ik het alsnog tot normale foto's kon converteren ofzo.
Het is niet erg als het niet mogelijk is, maar ik dacht : wie weet is er ook een programmatje voor.
4
Als je de DVD op de computer afdraait kan je van elke foto een printscreen maken en dan opslaan als een JPG bestand.
Sommige DVD players hebben standaard al een optie om printscreens te maken zoals b.v. PowerDVD.

1. Om een afdruk van uw gehele scherm te maken drukt u enkel de Print Screen knop van uw toetsenbord in.
2. Om een afdruk van enkel het actieve window te maken drukt u Alt en Print Screen tegelijk in.
3. Open MSpaint van Windows.
4. Om de afdruk vervolgens in Paint te plakken drukt u op uw toetsenbord de knoppen Control (Ctrl) en V tegelijk in.
5. Ga naar het menu File en kies voor de optie Save As (of druk Control en S op uw toetsenbord tegelijk in).
6. Kies bestandstype "JPG" en sla het bestand op.
6
Graan gedaan hoor linnepinneke en ben blij dat het gelukt is, en mijn oprechte deelneming met het verlies van je vriendin.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”