Plaats reactie
63
Dat leek mij ook al. Er staan niet voor niets stickers van NVIDIA op de machine zelf (dat doen ze niet als er alleen NVIDIA drivers op staan neem ik aan).
Ik maak morgen (donderdag) de machine weer open en maak even een fotootje en stuur die door. Bijlage een jpg lukt hier niet zie ik. Hoe zend ik hier fotootjes (jpg-tjes) door?
66
Deze videokaart kan je zo uit het slot halen, het is enkel een kwestie van het schroefje van de bracket los te halen. Zie pijl 1 op de foto, en bij pijl 2 het witte schuifje opzij te schijven.
Vervolgens kan je rechtstandig de videokaart uit het slot halen, op deze manier kan je de ventilator dan beter schoonmaken.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
67
Ga ik ook even proberen dan. Al kan ik zien dat de ventilator van de kaart niet vies/stoffig is.
Wordt de video kaart ook gekoeld door de grote 'fan' of alleen door de kleine 'fan' die er boven op zit?
En bij welke temp (ongeveer) van de video kaart krijg ik een BSOD?
68
Goedemorgen,

De videokaart wordt in principe alleen gekoeld door de eigen koeler, niet door de grote die erboven zit die is namelijk voor de processor.
Bij welke temperatuur je een BSOD krijgt is niet te zeggen eigenlijk, zolang deze niet boven de 60 graden uitkomt valt de temperatuur nog onder redelijk normale waarden.
Kijk het is natuurlijk een kleine behuizing, de videokaart zit direct aan de onderzijde en voor de airflow en optimale koeling niet heel optimaal te noemen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
69
Video kaart er uit gehad en ventilator schoongemaakt (al was deze niet vies en/of stoffig). Kaart weer in het slot gedaan. Temperatuur (via Speccy) van de video kaart tussen de 40 en 55 graden). So far so good, geen BSOD meer gehad. Wellicht idd toch een oververhittingsprobleem.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”