Plaats reactie
2
Vrijwel zeker wel ja. Ik zou er in elk geval geen risico meer mee nemen en er geen belangrijke dat op zetten.
Er zijn echter tooltjes om bv. een zogenaamde low level format mee uit te voeren. Als dat ook niet werkt weet je het zeker.
Zoek bv. eens op "USB Dview" of deze HP USB checker: "HPUSBDisk.exe"
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
3
Veng schreef:Vrijwel zeker wel ja. Ik zou er in elk geval geen risico meer mee nemen en er geen belangrijke dat op zetten.
Er zijn echter tooltjes om bv. een zogenaamde low level format mee uit te voeren. Als dat ook niet werkt weet je het zeker.
Zoek bv. eens op "USB Dview" of deze HP USB checker: "HPUSBDisk.exe"
Er stond geen data op, maar wou hem ergens voor gebruiken, helaas dan.
5
Zo'n stick kan een los contact hebben. Er zit immers een klein pcb'tje in dat met de USB-connector verbonden is. Als je die stick er telkens in en uit haalt komen er krachten op die verbinding. Als je handig bent met solderen zou je die contacten na kunnen solderen (mits je de stick open krijgt)
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
6
Veng schreef:Zo'n stick kan een los contact hebben. Er zit immers een klein pcb'tje in dat met de USB-connector verbonden is. Als je die stick er telkens in en uit haalt komen er krachten op die verbinding. Als je handig bent met solderen zou je die contacten na kunnen solderen (mits je de stick open krijgt)
Ik en handig? Nee, dat is geen goede combinatie.
7
Een kennis dan? Want als het een los contact is verwacht ik dat de problemen terug komen.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
8
Veng schreef:Een kennis dan? Want als het een los contact is verwacht ik dat de problemen terug komen.
Dan koop ik wel een nieuwe USB, zo duur zijn ze niet meer. :good:
9
Nee. Hangt ook van de grootte af. Het gaat vooral om de data die je er op wilt zetten.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
10
Veng schreef:Nee. Hangt ook van de grootte af. Het gaat vooral om de data die je er op wilt zetten.
16GB is 9 euro, en meeste gaat via de cloud.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hardware & Randapparatuur”