Plaats reactie
1
Ondanks dat ik de instellingen overal op NOOIT heb gezet, valt hij toch na een minuut of 10 dat ik niks doe op de laptop in zijn time out scherm

heel irri ik moet soms echt lange teksten lezen en ik heb dat altijd op NOOIT staan

nu heb ik al veel doorlopen ook de persoonlijke voorkeur en bij de spaarstand hoge prestatie en daar kon je ook weer de boel op NOOIT zetten

daar stond ie dus nog op 10 minuten, maar helaas het mocht niet baten. Ik leun even achterover en lees wat en hup daar begint ie aan zijn time out procedure dan moet je snel zijn met je muis ongeveer 1/8 van een seconde om hem aan te laten staan

anders kan je opnieuw inloggen :-\

Ik heb toch het idee dat ik nu alles goed heb staan

iemand een suggestie

( ik heb deze vraag ook elders gedropt )
Liefs Typetje
2
Probeer het volgende eens, klik op de startknop en kies voor instellingen.
Klik vervolgens op Systeem en in het linker gedeelte op Energiebeheer en Slaapstand.
Staat hier soms de optie om het scherm na 10 minuten uit te schakelen nog ingesteld?

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
ja die heb ik allemaal gepasseerd maar nu ineens lijkt het weer goed te zijn.

Ik had bij energie beheer ook de instelling op hoog presteren gezet en toen weer de boel op NOOIT

nog een keer al die instellingen na gegaan heb zelfs de batterij stand op nooit gezet

nou het euveltje lijkt voorlopig verholpen
Liefs Typetje
5
Maxstar schreef:Mooi dat het probleem is opgelost, ik vermoed zelf dat je na het wijzigen van de instellingen niet (direct) het systeem had herstart?
Hierdoor zijn de aangebrachte wijzigingen vaak nog niet actief, dat kan een verklaring zijn waarom het gister nog niet werkte.
het zou kunnen, ik heb inderdaad een paar keer de laptop afgesloten

in ieder geval als het ineens weer kuren krijgt

dan meld ik me gerust weer :D
Liefs Typetje
7
Maxstar schreef:Dat is goed, laten we hopen dat het probleem definitief van de baan is... :pray:
nou met de kracht van een hogere macht, moet het toch goed komen zou je denken ;)
Liefs Typetje
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”