Plaats reactie
1
ik heb gisteren de upgrade naar Windows 10 gedaan. Daarvoor had ik Windows 7. Bij het gebruik van het programma Newsleecher heb ik nu al een aantal malen een blauw scherm gekregen , met automatisch afsluiten en weer opstarten van de computer. Ik krijg de volgende melding: Driver IRQL not less or equal LIC63x64.sys
Ik heb ook na het lezen van een forum vraag het volgende programma gedraaid :FRST64
De resultaten voeg ik bij als FRST text en Additions.

Kunnen jullie mij helpen het probleem op te lossen?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Goedemorgen,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Beste Maxstar,

hierbij de fixlog. Ik hoop dat je er wat mee kan.

bvd

groet,
Jan
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Kopieer de onderstaande "minidump" bestanden eens naar een nieuwe map op b.v. het bureaublad.

Code: Selecteer alles

C:\WINDOWS\Minidump\081015-15843-01.dmp
C:\WINDOWS\Minidump\081015-15703-01.dmp
C:\WINDOWS\Minidump\081015-14625-01.dmp
C:\WINDOWS\Minidump\081015-17140-01.dmp
C:\WINDOWS\Minidump\081015-15421-01.dmp
Maak van deze map vervolgens eens een ZIP-bestand en upload deze naar http://www.filedropper.com" onclick="window.open(this.href);return false; en plaats hier vervolgens de downloadlink.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Beste Maxstar

ik krijg de "minidump " niet gekopieerd naar een map !!. Nog met de rechtermuisknop, nog met Ctrl C
Enig idee?

groet
Jan
6
Hallo,

Probeer het eens op de volgende manier.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.zip naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    C:\WINDOWS\Minidump\081015-15843-01.dmp;p
    C:\WINDOWS\Minidump\081015-15703-01.dmp;p
    C:\WINDOWS\Minidump\081015-14625-01.dmp;p
    C:\WINDOWS\Minidump\081015-17140-01.dmp;p
    C:\WINDOWS\Minidump\081015-15421-01.dmp;p
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
Sample.zip uploaden.
  • Op de onderstaande locatie is door Zoek.exe een ZIP bestand geplaatst met de naam sample_20120615_0718.zip. (de cijfers achter Sample_ duiden de datum en tijd aan).
  • C:\Users\Public\Desktop - Windows XP gebruikers kunnen het bestand terug vinden bij C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad
  • Upload dit bestand naar http://www.filedropper.com en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Maxstar,

ik heb de aanbevelingen uitgevoerd. Inclusief de upload naar "Filedropper" Ik ken dit programma niet dus weet ook niet of het bij jou is aangekomen?

groet,
Jan
8
janschal schreef:Maxstar,

ik heb de aanbevelingen uitgevoerd. Inclusief de upload naar "Filedropper" Ik ken dit programma niet dus weet ook niet of het bij jou is aangekomen?

groet,
Jan
Maxstar schreef: Sample.zip uploaden.
  • Op de onderstaande locatie is door Zoek.exe een ZIP bestand geplaatst met de naam sample_20120615_0718.zip. (de cijfers achter Sample_ duiden de datum en tijd aan).
  • C:\Users\Public\Desktop - Windows XP gebruikers kunnen het bestand terug vinden bij C:\Documents and Settings\All Users\Bureaublad
  • Upload dit bestand naar http://www.filedropper.com en plaats de downloadlink in het volgende bericht.
Even de link delen. :good:
12
Goedemorgen,

De oorzaak van de BSOD is het bestand afwcore.sys, dit is een onderdeel van de Outpost Firewall of de Outpost Security Suite.
Voer de removal tool voor dit programma eens uit, zie de onderstaande link voor meer informatie.
http://www.agnitum.com/support/kb/artic ... id=1000159" onclick="window.open(this.href);return false;

Als dit gereed is voer dan opnieuw FRST even uit en plaats hiervan het nieuwe logje.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Beste maxstar,

het kostte wat moeite op de veilige modus opgestart te krijgen. F8 werkt niet meer. Toch achtergekomen via de Help functie van Windows 10 / Instellingen. Een en ander uitgevoerd.
Het lijkt erop dat het euvel verholpen is. Zoals gevraagd nog een keer FRST uitgevoerd. Zie hierbij de gemaakte bestanden.

Ik dank jullie zeer en zal een donatie doen vanwege de goede zorg :good: :good:
:dank: :dank: :dank:

Jan
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”