Plaats reactie
18
Dit is inderdaad het betreffende dump-bestanden en de oorzaak van de BSOD is nvlddmkm.sys, het is in ieder geval geen ander component wat deze BSOD triggert.
Wat je kunt doen is alles van Nvidia eens verwijderen, laat vervolgens Windows automatisch de driver installeren en kijk of je dan nog last hebt van de BSOD.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Alles van NVIDIA via Configuratie - Programma's verwijderen? Al eens eerder gedaan en toen krijg ik 2 onderdelen van NVIDIA niet verwijderd. Maar ik ga het nogmaals proberen. En dan niet zelf (via NVIDIA) de drivers/software opnieuw ophalen/downloaden?
20
coolco schreef:Alles van NVIDIA via Configuratie - Programma's verwijderen? Al eens eerder gedaan en toen krijg ik 2 onderdelen van NVIDIA niet verwijderd. Maar ik ga het nogmaals proberen. En dan niet zelf (via NVIDIA) de drivers/software opnieuw ophalen/downloaden?
Ja alles verwijderen, eventueel doe je er eerst een, herstart en dan de volgende en dat herhalen. Nee, de drivers/software niet via NVIDIA downloaden. :good:
21
Ga ik ze 1 voor 1 verwijderen (na herstart).
Ik laat je morgen weten hoe dat is gegaan.
NB: Als ik alles van NVIDIA verwijder.....doet mn beeldscherm t dan nog wel?
22
coolco schreef:Ga ik ze 1 voor 1 verwijderen (na herstart).
Ik laat je morgen weten hoe dat is gegaan.
NB: Als ik alles van NVIDIA verwijder.....doet mn beeldscherm t dan nog wel?
Als het goed is wel. ;D
24
Alle NVIDIA software bij Configuratie - Software verwijderd.
PC steeds opnieuw opgestart.
Problem solved? Of nog vervolgstappen?
26
Ik heb (zag je wellicht ook in mn bluescreen dump) de laatste 2 maanden idd last van dit driver probleem van NVIDIA.
Op zich gebruik ik (denk ik) deze NVIDIA features niet. Ik speel geen grafisch zware spellen of iets dergelijks, ik kijk alleen TV via een Digitenne antenne op mijn PC. Al zag ik wel dat de Acer Windows 7 machine die ik heb wel standaard de NVIDIA drivers/software er op heeft staan (aan de stickers op de PC zelf te zien). Dus ze stonden er wel standaard op maar volgens mij heb ik ze niet nodig als de grafische kaart nu aangestuurd wordt door de drivers van Windows?
Komen de eventuele updates binnen mijn windows update of komen die 'los' via NVIDIA binnen met wellicht alleen een melding rechts onder in mijn scherm?
Aan te bevelen om deze dan wel of juist niet te downloaden?
27
In dat geval heb je de extra's van Nvidia zelf niet direct nodig en kan je prima gebruiken maken van de drivers die door Windows Update worden aangeboden.
Mocht hier een nieuwere versie van zijn dan wordt deze ook weer automatisch via Windows Update aangeboden en geïnstalleerd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
28
Dus de updates/drivers van NVIDIA even links laten liggen?
Tnx so far! Ik ga eens kijken of ik voortaan Blue Screen vrij door het leven kan. Zo niet, dan meld ik me weer.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”