Plaats reactie
1
Ben ik weer na een heel paniekerig iets

ik zetten mijn computer uit en die heeft maar lopen draaien en draaien

wist niet wat ik moest doen, gelukkig had de verkoper gezegd van mijn laptop
toen het eens gebeurd dat we de accu er uit moesten halen
dus mij man zoeken waar die zat en er uit gehaald

eerst werd gemeld dat er een of andere urll niet werkte en werd mijn wachtwoord gevraagd
op dit moment doet hij het weer maar ben erg geschrokken .

misschien kan iemand mij weg wijs maken hoe te handelen als het weer gebeurd
zit echt te bibberen

groetejs ayla
2
Hallo,

Niet meteen in paniek raken hoor, voor alles is er wel een oplossing. Echter de accu zomaar uit een draaiende laptop halen zou ik niet zo snel doen.... :-\
De laptop heeft immers een power-knop, als je deze wat langer indrukt valt de laptop vanzelf uit. Dit lijkt mij een subtielere methode dan de accu eruit halen...

Maar goed de laptop bleef dus hangen bij het afsluiten? Hoe lang was dit en was er op dat moment nog schijfactiviteit.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo

ik had de computer afgesloten en hij bleef maar draaien en draaien wilde gewoon niet afsluiten

heb het nu al weer een paar keer gedaan maar gaat goed maar toch,

dus er was geen schrijfactiviteit

had daarvoor wel Firefox verwijderd weet niet of dat er wat mee te maken had

dus afgesloten en een klein kwartier gewacht daarna heeft manlief van achter iets aan geraakt en ging hij uit

daar na weer moeizaam opgestart gaf aan dat een of andere urll niet werkt maar ineens na dat gevraagd werd om wachtwoord

was het goed en tot nu toe werkt het.
4
Als het afsluiten wat langer duurt dan normaal hoeft niet direct op een probleem te duiden. Zeker niet als je nog gewoon beeld had op dat moment.
Er lopen immers veel achtergrondprocessen die afgesloten dienen te worden, soms wil dan niet helemaal soepel gaan. Bij Windows 7 kreeg dan b.v. de melding om die applicaties geforceerd af te sluiten.

Het deïnstalleren van Firefox kan er wellicht mee te maken hebben, ook vanwege het feit dat je na de herstart een URL niet werkte en om een wachtwoord werd gevraagd. Ik neem wel aan dat dit voor een bekende site was.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Dat was om weer in te loggen als je opstart je Microsoft account


is het misschien beter om Firefox weer te installeren
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”