Plaats reactie
1
vrouw
50 jaar
Chronisch ziek - niet zielig
alleenwonend
Moslima, 2008 bekeerd tot de islam
moeder van drie volwassen dochters
moeder van twee zonen die beginnen te puberen
schoonmoeder van 3 schoonzonen ( soms nuttig )
ex- vrouw van van de vader van mijn dochters en
ex- vrouw van de vader van mijn zonen
dochter van mijn lieve moeder waarmee ik een hele goeie band heb.
dochter van mijn vader, R.I.P.
stiefdochter van zijn weduwe, die heel goed voor mijn vader heeft gezorgd.
Zus van 1 broer die 3 jaar jonger is dan mij, schoonzus van zijn vrouw
Tante van zijn 2 zonen
Admin van een aantal geweldige fora
Gezellige buurvrouw om een bakkie mee te doen.
Nicht van een heleboel ooms tantes neven en nichten
Ex-collega van een heleboel mensen met wie ik fijn heb samengewerkt( in mijn betere dagen)
Bewoner van een leuke flat in een gezellig wijkje van Den Haag
Import-Hagenaar :goed:
fan van FC Barcalona Afbeelding En natuurlijk OMA van mijn 3 prachtige kleinzonen en schatje van een kleindochter

............vreselijk verslaafd aan koffie Afbeelding En hou van een avondje theater.


Typetje...

...heeft een apart soort humor, went vanzelf ;D
...maakt graag foto's van alles wat ze ziet, opgelet
...Twittert op persoonlijk titel
...is druk op facebook
...heeft een blog vol gedichten en korte verhalen, want schrijven is haar passie
...doet heel veel op de computer. :busy:
...crosst heel Den Haag door op haar Afbeelding ...wacht op haar prins op het witte paard Afbeelding En sinds kort weer aan het studeren, op een ander forum :smartass:

Dit ben ik zo'n beetje in vogelvlucht. ( oh het is langer geworden dan ik dacht )


iemand nog vragen, stel ze gerust!
Laatst gewijzigd door Typetje op 01 aug 2015 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs Typetje
3
Ik ben je naam daar inderdaad tegengekomen, o a bij de handleidingen

Hier van dit forum ook wel eens info bekeken en dacht goh, laat ik daar ook maar eens lid worden.

ik ben een forumjunk dus dan weet je dat.
Liefs Typetje
4
Leuk dat jij je zo uitgebreid voorstelt. Ik kwam je al tegen op 'dat andere forum'. Daar zul je mijn naam niet of nauwelijks tegenkomen. Ik lees daar alleen af en toe mee om zo wat kennis op te doen...
5
porrelaar schreef:Leuk dat jij je zo uitgebreid voorstelt. Ik kwam je al tegen op 'dat andere forum'. Daar zul je mijn naam niet of nauwelijks tegenkomen. Ik lees daar alleen af en toe mee om zo wat kennis op te doen...
bedankt,ik moet m trouwens aanpassen ben een regel vergeten ;D

van mijn pareltjes
Liefs Typetje
7
Dropbox schreef:Welkom! Zeer leuke introductie.

Beter dan die van mij, heb het nooit gedaan.
dank je Dropbox :good:

en zo te zien ga je al wat langer mee hier dus zal iedereen jou wel kennen inmiddels
alleen ik niet
Liefs Typetje
8
Typetje schreef:
Dropbox schreef:Welkom! Zeer leuke introductie.

Beter dan die van mij, heb het nooit gedaan.
dank je Dropbox :good:

en zo te zien ga je al wat langer mee hier dus zal iedereen jou wel kennen inmiddels
alleen ik niet
Haha ja. ;-)
9
Leuke introductie inderdaad, welkom! :good:

Ben trouwens nieuwsgierig van welke forums je admin bent. Mag je evt. ook per pb zeggen, weet zo niet uit m'n hoofd of dat hier mag. ;)
Greetings, Black Tiger.
10
Black Tiger schreef:Leuke introductie inderdaad, welkom! :good:

Ben trouwens nieuwsgierig van welke forums je admin bent. Mag je evt. ook per pb zeggen, weet zo niet uit m'n hoofd of dat hier mag. ;)
Ik ben admin van een schrijfforum samen met een collega- admin we hebben zo onze taakjes verdeeld http://e-literoase.actieforum.com/

mag iedereen lid van worden die affiniteit met schrijven of dichten of juist het lezen van schrijfsels etc.

En de tweede is een forum voor Nederlandstalige vrouwen die in Marokko wonen, dit is een besloten forum en we hebben ook een ledenstop.
valt niet veel aan te zien dan de hoofdpagina en de geen lid meer kan worden

http://thuisinmarokko.forumkurd.net/forum

verder nog admin van een forum voor Chronisch samen met nog een, maar daar is zo weinig activiteit ( ik deed eerst ook met andere admin die komt niet meer) we gaan dat opheffen en met de paar die nog over zijn een besloten facebookgroep maken. besloten en gesloten. zoiets. We hebben allebei geen tijd voor een uitbreidende groep.


Verder heb ik om uit te proberen 1 forum gebouwd, ( een skin uitgezocht en verbouwd totaal, elk knopje en balkje etc ) dat vond ik leuk dat was nog voordat ik admin werd van Thuis in Marokko, daar doe ik het samen met een andere Admin die nu in Marokko woont, een Nederlandse dame ook

Mijn eigen forum staat leeg, ik handhaaf hem wel, als ik ooit een idee ervoor krijg dan kan ik er mee aan de slag.
Voorlopig staat die op het volgende adres te bereiken http://khadijahschrijft.forumotion.com/ en is wel afgesloten, maar goed ik heb het
nu ook veel te druk om daar iets mee te doen. Dat was meer mijn leerproject "hoe bouw ik een forum" Ik heb voor deze gelegenheid het welkomstdeel op gasten gezet, zodat je kunt zien hoe het eruit ziet. Ik doe nog wel experimenteren in dat forum

Verder nog forumadviseur op Nucia.eu maar dat is meer forumadviZeur soms ;D

Verder is het drukste forum wel het schrijfforum E-literoase en ben blij dat we daar samen voor staan, we hebben geen mods we doen de hele taak zo samen.
modereren en admin

We hebben wel voor scchrijvers die veel werk plaatsen dat ze een eigen forumonderdeel binnen het forum op naam mogen aanvragen, deze schrijvers mogen dan in hun eigen deel wel zelfs modereren, maar dat werkt per permissie op 1 deel.

Nou dat was het.

Waarschijnlijk niet erg boeiend voor jullie maar qua admin taken maakt het eigenlijk niet uit wat voor forum het is, als je maar weet hoe het admin panel werkt en je weet
hoe een forum in elkaar steekt dat is het eigenlijk.

Hoeft niet per PB dus hoor

Dat schrijfforum heb ik ook genoemd in een van blogposts openbaar dus no problem.

Ik vind wel als admin dat je op je fora dagelijks even moet laten zien dat je online bent geweest, daarom is het ook fijn dat ik beide actieve fora nog deel met iemand anders,
want ja je ogen kunnen niet overal zijn.

Ik vind een platform als een forum wel fijner als bijvoorbeeld een facebook groep.

En dan heb ik natuurlijk mijn blog zie link in mijn handtekening ;)
Liefs Typetje
11
Dat zijn de nodige bezigheden, ik was nieuwsgierig naar welke technische forums er bij zaten gezien enkele reacties hier, dus niet zozeer naar de admin taken op zich.
Dit blijkt Nucia te zijn, die is mij ook bekend, kom er ook af en toe. Voorheen was ik verslaafd aan forums, dat was mijn grootste hobby, dat ben ik nu stevig aan het minderen, probeer meer buiten te doen en meer beweging want ik zit veel te veel en te vaak.

Veel forums is leuk, maar ook veel werk zoals je zelf al ervaart. ;)
Grootste truuk is om voldoende gebruikers te lokken en ze ook geboeid te houden. Ben ik ook geen goeie in hoor. 8:)

Bedankt voor je toelichting!
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”