Plaats reactie
1
Goede dag allemaal,

Ik wil mijn systeem sneller laten lopen door gebruik van SSD als opstart schijf.
Gekocht een Samsung 850 EVO 250GB.
Via internet veel mogelijkheden gezien en geprobeerd, maar tot nog toe niet succesvol verlopen.
Kunnen jullie me een handje helpen?

Bij voorbaat, dank.

Lucho
3
Hallo Dropbox,

Daar ligt mijn probleem.
Ik heb een OEM versie van WIn7, dus geen installatie CD maar een herstel CD, gebrandt toen mijn PC voor het eerst gebruikte.

Lucho
8
Hallo Dasle, ik dank je voor de tip, ik had al deze optie gezien maar deze is bestemd exclusief voor "nieuwe" en niet voor "pregeïnstallerde" (OEM) versies.
Bijvoorbeeld, HP, Dell, Sony, enz., leveren hun PC's met een pregeïnstallerde versie van Win7, zogenaamd OEM versie, wel, voor ondersteuning moet je bij de leverancier van de PC of laptop aankloppen, Windows was zijn handen.
In mijn geval gaat over een Medion PC, ik kreeg geen installatie CD maar ik kan wel een Restore-DVD branden voor een noodgeval.

Nogmaails, dankje voor jouw reactie.

Lucho
10
De kast van mijn PC heeft inderdaad een sticker met een "Product Key". Ik heb deze voor de optie http://www.microsoft.com/en-us/software-recovery" onclick="window.open(this.href);return false;. Als ik de Activeringscode invoer krijg een bericht dat voor verdere hulp moet ik de leverancier van de "vendor" van de PC raadplegen. En bij Medion is er geen melding voor ondersteuning of wat dan ook.
Trouwens, volgend het advies van Pearl heb ik naar de site van Samsung gegaan, hier is een mogelijkheid om een software te downloaden die hulp kan bieden. Zodra ik klaar ben laat ik jullie weten.

Lucho
12
He! he! Gelukt. Met de aanwijzingen van Samsung.
Ik moest een progje draaien, een mirror van wat in de C: in de SSD, aanpassen de BIOS om de SSD als boot te zetten en de rest ging vlot.

In ieder geval, dank voor uw adviezen.

Lucho
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”