Gesloten
35
Zie bijlage printscreen wat er staat na het opstarten wanneer in msconfig microsoft verborgen zijn en al de rest (wat er behoorlijk veel zijn) uitstaat
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
36
Hallo,

Gaan we het anders doen, schakel alles maar weer in als het goed is ben je dan de melding van Intel weer kwijt.


Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad. (Als je het nog niet gebruik hebt)
  • Installeer CCleaner en start CCleaner op na de installatie.
  • Klik in de meest linkse kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
zie bijlage maar er zijn nog een aantal tab bladen bij die functie
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
38
Hallo,

Je heb de juiste, laat de volgende op "Ja"
Ja HKLM:Run atchk Intel Corporation "C:\Program Files\Intel\AMT\atchk.exe"
Ja HKLM:Run Broadcom Wireless Manager UI Broadcom Corporation c:\program files\broadcom\broadcom 802.11\wltray.exe

De rest ,mag je uitschakkelen, ben je dan de melding van "rundll32" kwijt.
Doet Norton het weer?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
39
zo dan zie bijlage ? en zo opnieuw opstarten ?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
42
Greetje schreef:Die ben ik nog niet kwijt na het opnieuw opstarten
Dan moet je het toch via:
Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open nu het tabblad "Opstarten"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Hier moet je één voor één de programma's uitschakkelen (en opnieuw opstarten) en zo zoeken welk programma die "rundll32" melding veroorzaakt.
Want toen je alles had uitgeschakeld was de melding weg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
43
Als ik alle services uitzet behalve de broadcom dan start hij op zonder foutmelding maar als die daarna in schermbeveiliging gaat en ik wil verder doen dan komt er weer die melding van Intel te voor schijn.
44
Greetje schreef:Als ik alle services uitzet behalve de broadcom dan start hij op zonder foutmelding maar als die daarna in schermbeveiliging gaat en ik wil verder doen dan komt er weer die melding van Intel te voor schijn.
Bij services moet je alles aan laten staan.
Bij "Opstarten" moet je alles van Intel en je virusscanner aan laten en met de rest van de programma's één voor één uitschakkelen tot de melding "rundll32" weg is (dan weet je welk programma de oorzaak is)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”