Plaats reactie
1
goedendag.
vraag:je kunt windows 10 reserveren. dan moet je onderaan de werk balk een icoontje aan klikken.(vierkantje met kruisje) dat icoontje heb ik niet.
een en ander heeft te maken met ,of wel of niet update sp1 heb geinstaleerd.in mijn systeem overzicht ,heb ik sp1 geinstaleerd.
mijn windows 7 is een legale versie.ik ben bang dat ik geen gratis win10 krijg.
wat kan ik doen.vr gr hela36.
2
Ik vermoed zelf dat de uitrol nog niet volledig is m.b.t. tot de resevering, zowel mijn Windows 8.1 als Windows 7 laptop van mijn moeder hebben geen melding ontvangen, verder niemand bij ons op school.

Voorlopig denk ik dat wachten het beste is.
6
Dat vierkantje met kruisje is in feite een Windows icoontje, zoals je ook ziet als startknop van Windows 8.
Het kan zijn dat ie verborgen staat, klik eens op het kleine witte driehoekje rechts beneden (aan de linker kant van die icoontjes daar), dan zie je nog andere dingen die draaien, misschien staat hij daar tussen.

Anders even afwachten, als ik me niet vergis voert men dit gefaseerd in, dus niet iedereen krijgt dat icoontje tegelijk. Kennis van me had het 's morgens al, ik pas laat in de middag.
Greetings, Black Tiger.
7
Black Tiger schreef:Anders even afwachten, als ik me niet vergis voert men dit gefaseerd in, dus niet iedereen krijgt dat icoontje tegelijk. Kennis van me had het 's morgens al, ik pas laat in de middag.
Dus het kan ook een paar dagen duren? :good:
8
Dit topic is verplaatst naar het juiste forum onderdeel Windows 10.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
hoi
dropbox .bedankt voor het antwoord, ik hoop dat het zo is dat gedeeltelijk wordt uitgegeven ,wat ik goed kan voorstellen.
de update kb 3035583 zat vanmorgen bij de nieuwe update,s.
wanneer er weer nieuws is ,hoor ik dat graag.
bedankt hela36
11
Super dat je hem binnen hebt gehaald, zodra Windows 10 beschikbaar is krijg je een melding ervan.

Ik zelf zit er nog steeds op te wachten.
13
Staat hij hier ook niet bij?
Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen\Systeemvakpictogrammen

Heb je de computer al een herstart gegeven?
14
hoi
geen pictogrammen
,ter informatie
,mijn vrouw heeft ook pc met win 7 voor spelletjes en internet bankieren.daar staat wel het icoontje win10 onderaan.
gr hela36
15
Vreemd, ik kreeg hem ook op een laptop met schone Windows 7 installatie direct, moet niet gekker worden.

Ik denk dat je even geduld moet hebben, 8:)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 10”