Plaats reactie
1
Hoi,

Bij het installeren van Emsisoft IS wordt erop aangedrongen voor het installeren een Windows hotfix te installeren die noodzakelijk zou zijn
voor het draaien van Internet Security.
Deze hotfix echter krijg ik niet te pakken via Windows Update, alles is volgens Windows update up-to-date.
Het gaat om KB2958399.
Hoe kan je deze installeren
2
Hallo,

Deze hotfix is niet als download beschikbaar, ook wordt deze niet (meer) via Windows Update verspreid.
Je kan deze hotfix nog wel via de e-mail aanvragen waarna je een specifieke download-link krijgt toegestuurd.
https://support.microsoft.com/nl-nl/hot ... 99&kbln=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Hoi Maxstar,

De link die ik krijg van Microsoft resulteert in een "internal 500" error, kan ik hier iets aan doen?
Ik moet de hotfix nog een keer hebben, ik heb een SSD als C schijf nu, en wil Emsisoft opnieuw installeren.
Echter had ik in april dus ook die hotfix nodig, nu echter krijg ik die error te zien als ik op de link in de nieuwe aanvraag
klik.
Ik heb wel waarschijnlijk op mijn oude c schijf de hotfix nog ergens staan, kan ik die er dan ook afhalen op de een of andere manier?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”