Plaats reactie
1
Beste helpers !

Vanochtend weer kreeg ik aanbevolen update welke ik ook installeren ging, toen ik over een update via update pagina meer informatie lezen wou dat kon ik niet
vraag ik me af hoezo van tijd tot tijd met bepaalden updates gebeurt dat ?
Bovendien via Google-zoek informatie's over betreffende update zijn wel te vinden .... ?

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Afbeelding Afbeelding
2
Ik krijg - net zoals jij - KB2952664 aangeboden en wanneer ik op de link Meer informatie klik kom ik hier uit ... daar waar je moet zijn dus.

Mogelijk ligt het aan je Internet Explorer, heb je hem al eens gereset naar zijn standaardinstellingen of heb je nog een andere browser aan boord (Firefox ? ...) die je als standaard browser kan instellen ?
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
3
Vanaf die uitgekomen is gebruik ik Explorer 9 ( hogere wil ik niet ) die werkt veel beter dan nieuwe of hogere enz.. maar da's nu ander verhaaltje ..
Paar weken geleden had ik Firefox op mijn systeem geïnstalleerd en dat is inderdaad het Enige browser dat ik i.p.v. Explorer, zal gebruiken of dat ik zal intensief willen gebruiken
zodra Explorer 9 helemaal stopt ..
En dat doe ik wel ( Firefox gebruiken ) van tijd tot tijd zodra ik bepaalden zakelijke handelingen ( bank bepaalden zaken enz.. nu zoiets gelukkig gaat redelijk goed en wel via alle browsers ) regelen moet welke eventueel via Explorer niet helemaal of niet op juiste manier regelen lukt .
Op dit moment Firefox gebruik ik of heb ik niet, en lijkt me overdreven dat ik Firefox wegens update info-weergave installeren moet,
bovendien vraag ik me af waarom is andere updates-info wel bij Microsoft via update-pagina te zien en deze(-'s) niet Afbeelding ?

Nog voor informatie dat ik hier opscheppen kan, is dat ik deze topic gisteren opgestart heb vandaag weer kijk nu is 8h:33' en zie ik weer een update binnen is gekomen, informatie direct via update pagina kan ik ook niet opvragen maar zoals andere bovengenoemde via Google gaat wel Afbeelding ..
Deze keer gaat ( denk dat op dit moment allemaal deze update hebben ! ) om update KB2990214 en zoals ik via Google lees ( en begrijpt ? ) heeft zelfs Microsoft ook problemen mee gehad om deze update te verwijderen het gaat iets over Windows 10 en grafische prestaties in windows ofzoiets ...Ooof hier een adertje onder de gras zit ( een Microsoft-bug ? ) oof iedereen problemen zal binnenkort mee krijgen ??

P.S. Is het niet misschien ook zo, dat bepaalde Microsoft sites of pagina's-weergave wegens taal niet te zien is of niet zijn ? en alleen maar dus in het Engels ( of Amerikaans ) ofzo ?
Afbeelding Afbeelding
4
Ter aanvulling !
Ik heb helemaal hier niets gedaan, geen update geen dit of dat maar plotseling is INFO-weergave via update pagina weer beschikbaar nu begrijp ik pas niets :neu:
Afbeelding :-\ Update KB2990214 wil ik nu weigeren op basis van al enge verhaaltjes wat ook op rond Internet te vinden zijn :'(
Afbeelding Afbeelding
5
Welke jouw specifieke argumentatie is om met Internet Explorer 9 te blijven werken weet ik niet en eigenlijk hoef ik die ook niet te weten ... maar ik kan enkel hopen dat je jezelf bewust bent van het feit dat je met verouderde, kale en gebarsten banden op de glibberige snelweg zit en dat je - vroeg of laat - uit de bocht zal gaan en dat je jezelf grondig hebt voorbereid op het moment van de impact. ::)

Ik wens je nog veel computerplezier. :good:
Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...
6
;( Beste Asus
Jouw harde woorden hebben ze nu en in dit geval helemaal niets met een tip-oplossing te maken ik waardeer echt met en met respect rond hier jouw oplossing-tips
maar deze keer jouw harde worden met goede raad of een probleem-oplossing hebben ze helemaal niets te maken ...
Het enigste dat je goed zegt is het ook ''en eigenlijk hoef ik die ook niet te weten''; alleen maar geen-experts en geen goede kenner's ( er is nog steeds Explorer 8 in het verkeer weet je dat ? ) zoiets over Explorer 9 kunnen zeggen of vertellen,
dat ik zelf Internet Explorer 9 gebruikt betekend ook niet dat die enige systeem welke gebruik ik is ... dus ....
Bovendien en sowieso over mensen dat ze hier zichzelf PC systemen expert's-hulp verleners noemen sceptisch zelf was ik ook ..
Afbeelding Afbeelding
7
Hallo,
RoLu schreef:Jouw harde woorden hebben ze nu en in dit geval helemaal niets met een tip-oplossing te maken ik waardeer echt met en met respect rond hier jouw oplossing-tips
Wat Asus aanhaalt heeft betrekking op de beveiliging, Internet Explorer 9 is sterk verouderd deze bevat immers kwetsbaarheden die misbruikt kunnen worden. Het is daarom altijd raadzaam om de meest recente browser te gebruiken. Dit geldt niet alleen voor Internet Explorer maar bijvoorbeeld ook voor Firefox, Google Chrome en andere browsers.

De problemen die je in het eerste bericht aankaart kunnen wel degelijke verband houden met het gebruik van Internet Explorer 9. De update (KB2952664) die je aanhaalt is bedoeld om Windows 7 geschikt te maken voor een upgrade naar Windows 8. Dit is dus sowieso geen essentiële systeem-update. Maar om een lang verhaal kort te houden, het is natuurlijk wel van belang om het gehele systeem up-to-date te houden. Dus naast de reguliere updates van Windows kan je dus beter ook de meest recente versie van Internet Explorer gebruiken en hiervoor de benodigde updates installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Hoi hoi Maxtar

Jaawel inmiddels weet ik dat over compatibiliteit enz. en die heb ik geïnstalleerd natuurlijk is dat essentieel voor windows
maar ik schrok ook van al die rond enge verhaaltjes over Windows 10 Technical preview i.v.m. update KB2990214 , plus bovendien
zoals ik aangaf een poos over informatie kon ik via update-pagina niet krijgen ( slechts via Google-zoek ! ) ..
Dus dacht ik ook dat ik intussen wel wat i.v.m. deze update geïnstalleerd had, en dit is juist wat ik niet wou, mijn OS is origineel eigen licentie en zodra officieel windows 10 uitkomt zal alleen maar op die manier deze
als origin. licentie kopen en gebruiken en niet via upgrades of zoiets ... :'(

P.S. Ik ken wel alle ( nieuwe en oude ) browser's en gebruik ik ze wel ergens op andere systemen ....
Afbeelding Afbeelding
9
RoLu schreef:maar ik schrok ook van al die rond enge verhaaltjes over Windows 10 Technical preview i.v.m. update KB2990214, plus bovendien
zoals ik aangaf een poos over informatie kon ik via update-pagina niet krijgen ( slechts via Google-zoek ! ) ..
Maar in de startpost gaat het om KB2952664 en de reden dat je de melding krijgt dat de betreffende pagina niet kan worden getoond heeft dus wellicht verband met het gebruik van Internet Explorer 9. Die andere update KB2990214 die je aanhaalt kan je gewoon negeren als je geen gebruik wilt maken van de technical preview van Windows 10.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Beste,

Dat klopt ( eerste melding en eerste dag ! ) probleem met weergave begon, ik kon via Update-pagina informatie over update KB2952664 niet opvragen en vroeg ik slechts waarom soms gebeurt dat
volgende ochtend kreeg ik die ongelukkige KB2990214 update, via update pagina voor die kon ik ook niet informatie opvragen ..

Pas later middags' of zo plotseling kon ik wel informatie opvragen via update pagina, en dat was ook kern-vraag(-je) ....... hoezo soms gebeurt dat ...
I.v.m. Windows 10 Technical preview en update KB2990214 ....... die heb ik intussen geblokkeerd en geweigerd ..
Afbeelding Afbeelding
11
De reden waarom die pagina niet kon worden weergegeven zal wellicht altijd een raadsel blijven. Dit kan allerlei oorzaken hebben, een storing op de servers van Microsoft als voorbeeld zeg maar.
Dit zou immers ook een logische verklaring zijn omdat je op een later tijdstip deze informatie wel via die link kon opvragen...
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”