Plaats reactie
18
Hee Bedankt ! voor die handleiding ... :good: dit komt goed van pas, en zal zelfs strakjes uitprinten ..

;( Maar ben bang dat niets in deze geval helpen zal, kijk ik denkt dat melding ''Telefoon beperkt'' krijg ik omdat die Lycamobile SIM-kaart is ( uit mijn andere toestel dus ! ) en andere SIM heb ik op dit moment niet ...
ALS maar mobieltje zonder enkele kaartje draait, alles is in orde dan .... :idea:
Waar is hier de logica? ....... weet ik zelf ook helemaal niet ... :-\
Afbeelding Afbeelding
19
Nog te proberen is in plaats van de 12345 code, de 0000 code ( vier maar NULLEN) in te vullen :pray:

Voor €. 4,00 (bijvoorbeeld) is er een voordelige abonnement (alléén bellen & sms) of een prepaid aanschaffen.
Ik zou niet Online doen, maar ga morgen of zo even naar een provider winkel.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
20
door iEscape » zo 29 maart, 2015 18:24:03
Nog te proberen is in plaats van de 12345 code, de 0000 code ( vier maar NULLEN) in te vullen
Jaawel en met 4x0 en met 5x0 heb geprobeerd en met 12345 en met 1234 enz..ook, maar helpt niets ...
Nu hoop ik wel dat met nieuwe en ongebruikte SIM-kaart zal moeten werken, ;( vermoed ik nu dat die met mijn kaartje van Lyca iets dit te maken heeft ..
Mobiel toestel als een zonnetje werkt zodra SIM van Lyca er-uit is .... :good:
Afbeelding Afbeelding
21
RoLu schreef:Nu hoop ik wel dat met nieuwe en ongebruikte SIM-kaart zal moeten werken, ;( vermoed ik nu dat die met mijn kaartje van Lyca iets dit te maken heeft ..
Mobiel toestel als een zonnetje werkt zodra SIM van Lyca er-uit is .... :good:
Dat zou kunnen, ik ken Lyca niet.
Ga morgen maar naar een bekende provider winkel en laat ze maar nagaan. Bij aanschaft van een prepaid of voordelige abonnement, zullen ze probleemloos het toestel SIMlock vrij maken, aangezien het toestel van medio 2007 is.

Als het toestel achteraf niet SIMlock vrij is (ik vermoed zelf van wel) dan kunt u ook naar een plaatselijke wekelijks markt gaan, daar is er altijd een kraam om toestellen SIMlock vrij te maken, wel voor €. 10,00.

met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
22
Ken jij Lycamobile systeem niet ?? ...heh ??

Dat ik zelf in verleden die systeem kende ik zal nooit ( en na nooit ook niet :D ) een abonnement willen hebben of nemen ofzo ...
Groote verhaaltje rond Lycamobile is maar ik ga nu niet TE-veel opscheppen op zoiets, vind ik gewoon die een aller mooiste en beste en voordeligste Pre-Paid systeem ... :good:

Kijk slechts ter INFO ! -->> [url=http://www.lycamobile.nl/nl/]Afbeelding[/url]
Afbeelding Afbeelding
23
RoLu schreef:Mobiel toestel als een zonnetje werkt zodra SIM van Lyca er-uit is .... :good:
Ik bedoel eigenlijk ik ken de beperkingen van Lyca niet, omdat u zegt als de Lyca sim kaart eruit is gehaald doet de Nokia 6300 goed.

Ja . . . zo heeft iedereen z'n favoriete provider, ik heb er een en daar blijf ik bij.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
24
:D Bedoel ik zelf ook niets opdringerig mee ;)

Toen ik werken kon, of toen ik werk had was ik altijd ( al jaaren ) bij Vodafone ( altijd abonnement ..15 en meer jaar ! ) wou nooit een andere, maar nu zijn tijden gekomen dat je eindelijk voor voordeligste Pre-paid systeem kiezen moet
in mijn geval dat is nu Lycamobile dus geworden .. :good:

P.S. Of die questie wel iets met mijn SIM-kaart uit andere toestel ( Lyca-SIM ) heeft te maken, dit voor 100% weet ik niet, en daardoor moet ik morgen T-mobile bellen ... ;(
Afbeelding Afbeelding
25
:D Goooedemorgen ! ben weer .................

Heb ik net service T-mobile gebeld, en zeer ONaangenaam en ONdeskundig gesprek ( helaas ! ) GEhad
wie weet misschien die omdat ik niet meer klant bij zgnmde. T-mobile meer ben ;( .. zo sterk en onherroepelijk gevoel kreeg ik namelijk !
Zeggen ze tegen mij ondanks dat toestel SIM-vrij is als U met een andere SIMkaart probleem heeft, in dit geval moet u ook betreffende provider van wie Sim-kaart afkomstig is ook bellen ..
A.u.b. is het zoiets een echte hulp-advies dan ??
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”