Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en een probleem.

Ik heb een aantal weken terug mijn pc geformatteerd en nu doet mijn geluid het niet meer als ik een filmpje op Youtube af wil spelen, bij een cd of dvd afspelen heb ik wel geluid, wat kan dit zijn??

En een vraag mbt software om dvd's/cd's te kopieren/branden, waar kan ik dit gratis vinden??

groeten, Deny Loonen.
2
Wat voor besturingssysteem heb je?

Onder je configuratie scherm kan je je geluidsinstellingen veranderen, waarschijnlijk staat daar wat fout.

Wat betreft een brandprogramma, probeer http://cdburnerxp.se/ eens
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
3
Ik heb het volgende gevonden en misschien lost dit het probleem op.

Geen geluid bij youtube filmpjes oplossen.

Hoewel veel mensen in eerste instantie direct denken aan problemen met de geluidskaart, is dit doorgaans niet het geval. Immers, op andere momenten wordt er ineens wel geluid afgespeeld. U kunt het als volgt verhelpen.

1. Klik met de rechtermuisknop op het filmpje of op een willekeurig ander Flash-object en kies in het menu voor Instellingen.

2. Klik op de knop Geavanceerd.

3. Er opent nu een nieuw venster. Dit lijkt op een webpagina met informatie, maar is in werkelijkheid een menu met instellingen. Klik op Global Storage Settings Panel.

4. In de pagina die verschijnt ziet u een menu (al lijkt het in eerste instantie op een afbeelding). Klik op het tweede tabblad, Algemene opslaginstellingen.

5. Plaats een vinkje bij de optie Sta Flash-inhoud van derden toe gegevens op uw computer op te slaan.

6. Er is geen OK-knop, u kunt het venster hierna gewoon sluiten.

Het probleem met het geluid zou nu verholpen moeten zijn. Is dat niet het geval, dan bestaat er ook nog de mogelijkheid dat Flash-inhoud in de cache corrupt is geraakt en dat er geen nieuwe informatie wordt geladen.
9
Hallo,

Heb het codecpack geinstalleerd maar heb nog geen geluid als ik iets afspeel via Youtube.

groeten, Deny.

toch bedankt.
12
Je kan eens Firefox proberen.
Verder vondt ik het volgende nog wat een oplossing blijkt te zijn.

Start
Uitvoeren
Type “regedit”
Enter

Linkerkant surfen tot je het volgende bereikt:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32

Naar de rechterkant en klik rechtermuisknop dan “nieuw”

Klik op “tekenreekswaarde”
Type “wavemapper” enter
Op wavemapper staan en dan enter
Type “msacm32.drv” enter

Sluit de editor.

Lukt dit niet kijk dan deze instellingen even na.
http://www.google.com/support/youtube/b ... pic=&type=" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”