Plaats reactie
1
Ik wil bezorg lijsten maken in excel en wil het zo.
Bijv.
loper: klant:
contact persoon: bezorg datum:

cosmetica
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product
-


wasmiddelen
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


potgroente
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


zuivel
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


soepen
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


Houdbaar/boter
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


Snoep en chips
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


frisdrank
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


slagerij
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


Koekje,s
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


vleeswaren
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


Wijnen,knakworsten,toastje,s
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


kaas
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


groente
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


Brood, gebak
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product

diepvries
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product


overige
artikel Artikel omschrijving merk prijs gewicht Vervangend product Actie product




En dan in tabellen, als de klant ze invult dat er een regel al er staat als de klant op enter drukt dat er automatich, een regel bij komt, hoe moet ik dat doen, of wie heeft er een betere oplossing.

Thanks
Laatst gewijzigd door bennie987 op 20 mar 2011 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
2
Ik weet niet of Excel hier nu wel het beste programma is om te gebruiken.
Ik zou zelf bijvoorbeeld gebruik maken van Microsoft Access want dan kan je een veel geavanceerdere database maken met gegevens, maar een nadeel is dan wel dat de klanten over Access moeten beschikken.

Om hoeveel artikelen en verschillende merken gaat het ongeveer?
M.v.g,
~*~Maaike~*~
4
@ bennie987,

mogelijk werkt deze oplossing voor je: ben je bekend met Excel 2007 ? - Gegevensvalidatie
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
@ bennie987,

Kijkt even hier om zeker te zijn dat je vooruit wilt met Gegevensvalidatie / is dit wat je echt zoek ?
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/v ... p?t=212037" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn antwoord op de 'vraag' van de TS is maar een super korte uitleg, om te laten zien wilt de TS echt met Gegevensvalidatie werken.

[sorry dat ik het zeg] De voorbereiding om met Gegevensvalidatie te werken, vergt heel veel 'voorwerk', rekening houdend met jouw verlanglijst.

Ik ben al een tijdje bezig met een [basis] handleiding te maken betreft hoe te werken met Gegevensvalidatie.
Miscchien reageert Maxstar of ik mijn handleiding mag plaatsen [als ik het af heb] bij Tips, Trucs en Tweaks.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Nou volgens mij niet helemaal, moet daar onder gewoon 1 lege rij hebben, als het laatste is ingevuld drukke ze op enter en daar onder komt dan een nieuwe rij tabellen erbij.
10
@ bennie987,

Tsja . . . en dat is wat ik bedoel met 'vergt heel veel voorwerk'.
Dat zou je zelf moeten ontwerpen / maken. Ook als het 100 lege-rijen zou moeten komen.
Voor niets gaat de zon op
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
11
@ iEscape
Handleidingen en tutorials zijn altijd welkom natuurlijk. :good:

@ bennie987
Is de online mogelijkheid die dickie aangaf geen optie, zo hebben de klanten altijd de actuele bestellijsten?
M.v.g,
~*~Maaike~*~
12
@ Maaike,

Dank je.
Zal met alle plezier voltooien en daarna online zetten.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”