Plaats reactie
1
Goede morgen,

na een grondige inspectie van Abbs blijft er nogsteeds een programma draaien op mijn laptop bij afsluiten.

Dit moet dan ook steeds geforceerd worden afgesloten.

Wat kan dit zijn, wat kan ik er tegen doen?
3
Als ik dat zou weten, dan had ik dat natuurlijk gemeld.

Iets blijft er draaien op de achtergrond, staat tijdens het geforceerd sluiten ook niet weergegeven wat het is.
4
tja, dan wordt het lastig....
maar dat wil niet zeggen dat er geen oplossing is.
experimenteer eens met de programma's die rechtsonder in de systemtray worden gemeld.
dus: net voor je gaat afsluiten via rechtsklik telkens een van die programma's afsluiten.
dat zou een manier zijn om erachter te komen.
6
Hoi Tomie30,

Als je opstart in Veilige Modus doet zich het probleem dan ook voor bij het afsluiten?
Bij het starten van je pc druk je herhaaldelijk op de F8 toets en in het menu wat verschijnt kies je voor Veilige Modus.
Nu worden enkel essentieele Windows onderdelen geladen die nodig zijn om de pc te laten werken, als je dan afsluit heb je het probleem nu ook?
Groetjes Dasle
7
Hoi Tomie

Of mocht je inderdaad exacte naam van proces weten ( of programma ) via TaakBeheer naar service gaan en die stoppen zo zal moeten automatische opstart ook mee lukken stoppen
maar het kan ook kijken in MSCONFIG, of daar service ook niet uitgeschakeld kan worden ..
Oof je ook proberen met kleine app. kan ( gratis is ! ) controleren wat dat is ? en dan uiteindelijk via die manier wel kunnen uitschakelen ? :?:

KLIK hier -->> http://www.nirsoft.net/utils/opened_files_view.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding Afbeelding P.S. Een beetje VERwarrend is dat alles ;( dit topic luid namelijk zo :

1)- Programma blijft op achtergrond draaien bij afsluiten ( ? ) ...dus jij iets afsluit en weet je niet wat dat is ??
2)- Dit moet dan ook steeds geforceerd worden afgesloten. ( ? ) ..
3)- Staat tijdens het geforceerd sluiten ook niet weergegeven wat het is ( ?? ) ..
Afbeelding Afbeelding
8
Hallo,

Ik vind juist wat jij hierboven schrijft een beetje verwarrend, ik snap er geen fuck van, kijk eens naar je zinsopbouw??

Tis heel simpel"

Tijdens afsluiten blijft er "iets" draaien op de achtergrond maar in dat geforceerd afsluit venster staat geen programma vermeld.

Ik hoef verder niks te doen , uiteindelijk verdwijnt het ook en sluit de computer.

de tijd van afsluiten heb ik al aangepast naar 20000 mis...
Nogsteeds komt het voor
9
nou, nog één poging dan.
een programma dat nog actief is bij afsluiten, moet ooit zijn opgestart.
vandaar dat je een aantal suggesties kreeg om langs DIE weg naar de onbekende boosdoener te zoeken.
logisch toch...?
maar ja, als jij nergens op in gaat dan is het wellicht verstandiger dat de moderator hier een slotje op zet (anders komt ie over een maand weer terug...)
10
;( Beste Tommie

Mijn zinsbouw heeft helemaal niets met jouw oplossing te maken hier en nu dit was alleen maar poging om jou te helpen enz.. ( of vind je dat wel ?? bedoel je mee wat ? ) ... :'(
Je weet niet dat ik ook zelf een beheerder op ergens een medelandse site voor PC tips en trucs ben, en mocht je toevallig meer dan eigen taal-grammatica of eigen taal praten kennen of kunnen en daar langs als je komt, geloof je me a.u.b. je word zeer zeker netjes en zonder rare woorden behandelt ( ! ) ..

Zoals ik aangegeven heb zeer moeilijk is jou te helpen als je helemaal niet achter-komen kan waarvan of van welke programma die z.g.n.mde proces is ..
Of je ook die extra tip nakijken wil ( zal zeker wat helpen en dat ben ik zeker ( ondanks mijn dialect ! ) ! ) ... kijk -->> KLIK HIER
Mocht niets zoiets helpen kunnen, wie weet misschien expert helpers zullen ze nu bijspringen .. veel succes's ! :good:
Laatst gewijzigd door RoLu op 03 mei 2015 09:20, 5 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
11
Tomie30 schreef: Tijdens afsluiten blijft er "iets" draaien op de achtergrond maar in dat geforceerd afsluit venster staat geen programma vermeld.

Ik hoef verder niks te doen , uiteindelijk verdwijnt het ook en sluit de computer.
Ik neem aan dat je het onderstaande scherm te zien krijgt? Afbeelding Voer hiervoor het onderstaande eens uit.

Download het bestand Shutdown-regfix.reg uit de bijlage naar bijvoorbeeld het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op dit bestand en kies voor samenvoegen.
Sta vervolgens toe dat de wijzigingen in het register worden toegebracht.
Herstart vervolgens de computer en kijk even of dit het probleem heeft opgelost.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Goede middag,

even een tijd niet op mijn lap top geweest, echter na alle programmas etc,, merk ik nu ook dat de computer weer erg traag gaat,, programmas draaien niet goed, blijven hangen,, erg irritant allemaal dit.

kijken weer eerst naar die traagheid weer of zal ik eerst bovenstaande eens doen?
14
Niks tegen jou persoonlijk Rolu, maar de expert springt even bij, lijkt me allemaal wat duidelijker..toch bedankt voor jou hulp.
15
Goedemorgen,

Voer als eerste FRST eens uit, dan kunnen we even verder kijken.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”