Plaats reactie
1
Hallo ik ben een jonge van 15 en wil graag hulp ik ga binnekort voor het eerst mijn pc inelkaar zetten me budget is 650 euro ik heb al heel wat onderzoek gedaan en wil graag hulp ik heb deze links voor jullie hxxp://pcpartpicker.com/p/ncCB7P vs hxxp://pcpartpicker.com/user/RandomPartPicker/saved/pxqWGX vs hxxp://newbcomputerbuild.com/newb-computer-build-home/january-2015-monthly-gaming-pc-builds/ het zijn lange links maar ik heb echt de hulp nodig ik wil een snelle en goeie game pc hebbe en wil ook paar tips hoe ik mijn pc sneller maak door mischien bij een build een ssd kaart erin te doen of mischien iets anders bij de site van newbcomputer moet je naar de px van 600 dollar/euro kijke en als mense een betere build voor een game pc wete zou ik dat ook accepteren ik wil immers het beste ☺ maar dank u wel als u de tijd neemt voor mij en mijn computer aub kijk naar de sites en kijk welke computer het beste is en mischien heeft u zelf een pc build voor me of verbeteringen ik wol games spele met hele goeie graphics
Laatst gewijzigd door Mako op 08 feb 2015 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: URL onderbroken
3
mijn vragen :
1. wrm zal ik de eerste nemen wat is er beter aan.
2.wat als ik de intelcore i3 van de tweede link verander in een intelcore i5 en er een ssd kaar bij doe en ook een ssd kaart bij de eerste link doe is de eerste dan nog steeds beter
3.maar als ik geen budget had was dan de derde link het besten geweest ik nog steeds graag weten of hij het beste is en goed is

dank u wel en ik hoop dat mijn vragen worden beantwoord
4

Code: Selecteer alles

2.wat als ik de intelcore i3 van de tweede link verander in een intelcore i5 en er een ssd kaar bij doe en ook een ssd kaart bij de eerste link doe is de eerste dan nog steeds beter
Dan zou het inderdaad beter zijn.

De derde keuze is de beste op alle gebieden maar dat is ook aan de prijs te merken.
Maar geloof mij gerust als ik dit zegt:
Kies je tweede keuze met i5 en je koopt later een zwaarder videokaart dat op dat moment volstaat om uw games te doen dan ben je beter af dan de dure keuze want videokaarten zijn snel veroudert.
Tegen het einde van dit jaar komen er nieuwe videokaarten dat nog sneller is dan die van de duurste versie.
Zo blijft je steeds veel betalen om de beste videokaart te kopen.
Het is beter om een videokaart te kopen dat op dat moment alle games vlot aan kan en zo blijft alles betaalbaar.
5
waarom is de derde link het duurst het is gwn 600 dollar u moet naar benende scrollen om te kijken naar de 600 dollar build niet naar de 1500 dollar build of de 1000 dollar build ik hoop dat u opnieuw kijkt en mij dan zegt welke het beste is en vergeet niet de tweede link heeft nu een intelcore i5 en een ssd kaart.
6
Ik had niet helemaal naar beneden gescrold.
Daar staat inderdaad een PC van 600 euro maar uw tweede keus vind ik beter.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Aankoopadvies voor nieuwe computers, laptops en overige hardware”