Plaats reactie
1
Afbeelding Beste,

Ik heb een half jaar geleden een backup gemaakt en vandaag wilde ik deze installeren maar kreeg ik een melding dat dit niet mogelijk was. Weet iemand wat ik verkeerd doe en hoe ik deze image alsnog erop krijg?

BVD
2
Als ik het goed begrijp heb je een systeemkopie gemaakt die je nu wilt terugzetten maar op welke manier doe je dit?
Groetjes Dasle
3
via de charms bar>
instellingen>
pcinstellingen wijzigen>
bijwerken en herstellen>
systeemherstel>
geavenceerde opstartopties>
nu opnieuw opstarten>
problemen oplossen>
geavenceerde opties>
herstellen met installatiekopie>

hierna wordt de kopie gevonden op mijn externe harde schijf maar wanneer ik deze selecteer krijg ik vervolgens bovengenoemde melding (screenshot).
7
Waar staat er geschreven uitleg dat je een back-up moet maken in dit topic? ::)
Ik vroeg hulp hoe de al aanwezige backup te installeren
Die info staat toch enkele berichten terug omhoog.
Een systeemkopie kun je terug zetten met een herstelschijf, deze kun je aanmaken vanuit Windows.
Groetjes Dasle
9
Ja idd op den duur kan dat erg verwarrend zijn ;)
Een systeemkopie of image van je gehele C-schijf kan je terug zetten met een systeemherstelschijf.
In je profiel staat er vermeld dat je een Windows 8.1 gebruiker bent, of gaat het hier om een ander besturingssysteem?
Groetjes Dasle
11
Eerst en vooral zorg dat je jou belangrijke bestanden veilig hebt gesteld, je weet maar nooit.

Oke dus een systeemkopie heb je al aangemaakt en heb je dus ter beschikking, hier staat hoe dat in zijn werk gaat en zie je ook de optie om een herstelschijf aan te maken welke je ziet onder methode 2.
Klik op de link Een systeemherstelschijf aanmaken en volg de verdere instructies.
Laat je systeem nu opstarten van je zonet aangemaakte herstelschijf en lees dit topic even door hoe je een systeemkopie terug zet met een herstelschijf. Herstellen met installatiekopie in dit geval.
Ben je niet zeker of heb je enige twijfel dan meld dit even voor je verder gaat.
Groetjes Dasle
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Algemene computervragen en problemen”