Plaats reactie
1
Iedere keer als ik Windows Live Mail, Word en alle andere varianten daarvan open, dan krijg ik een Windows Installer pop up. Vrij irritant, en opstarten van die programma's duurt daarom ook langer. Is daar een oplossing voor?
2
@ Scott,

:welkom:
Zet de computer terug middels systeemherstel naar een datum voordat het probleem is ontstaan.
Indien het niet lukt, neem deze link eens door :pray:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Die tool van Windows heb ik niet veel aan helaas. Dat tooltje vraagt of ik problemen met Installeren of Verwijderen heb. Maar ik heb met beide geen problemen. Als ik een programma start heb ik problemen. En helaas gaat systeemherstel ook niet werken, want ik heb dit al heel lang, maar nu pas eens besloten om er wat aan te doen.
4
Scott schreef:Iedere keer als ik Windows Live Mail, Word en alle andere varianten daarvan open, dan krijg ik een Windows Installer pop up.
Wil je eens posten welke melding dat precies is?
:dank:
Afbeelding
5
Eerst komt deze:
Afbeelding Daarna deze: Afbeelding En dan begint er een balkje te lopen, waarna Word opstart. Duurt alleen een minuut of meer. En dat gebeurd bij Windows Live Mail, Word en alle andere aanverwante artikelen. ;)
6
U kunt dit probleem automatisch oplossen, door op de knop of link probleem oplossen te klikken. Vervolgens klikt u op uitvoeren in het dialoogvenster Bestand downloaden en volg de stappen in de wizard .
Afbeelding
Dit probleem oplossen
Microsoft Fix it 50780

Opmerkingen
  • Deze wizard is er alleen in het Engels. De automatische correctie werkt echter ook voor andere taalversies van Windows.
  • Als u niet op de computer werkt waarop het probleem optreedt, kunt u deze oplossing op een flash-drive of een CD opslaan en vervolgens uitvoeren op de computer waarop het probleem optreedt.
(Bron)
Afbeelding
7
Dan krijg ik de volgende melding: Deze Microsoft Fix is niet van toepassing op de versie van uw besturingssysteem of toepassing.

Werkt niet.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”