Gesloten
63
Nee, geen probleem met avast. Behalve dan die foutmeldingen.
En ik geloof dat ie er na systeemherstel weer op zat.
Kan me nl. niet herinneren dat ik hem zelf heb geïnstalleerd na de laatste verwijdering...
64
AdFundum schreef:Nee, geen probleem met avast. Behalve dan die foutmeldingen.
En ik geloof dat ie er na systeemherstel weer op zat.
Kan me nl. niet herinneren dat ik hem zelf heb geïnstalleerd na de laatste verwijdering...
Dat klopt dat hij er daarna weer op zit, ik denk dat we beter over die fout melding heen kunnen kijken omdat avast! toch goed werkt.
Maar maak voor de zekerheid en nieuw logje met RSIT en vertel of er nog problemen zijn.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
65
rsit:
rsit-log.txt
De problemen die ik in eerste instantie had met mijn muis; die zomaar ineens uit zichzelf ging wandelen, heb ik niet meer nadat ik een andere muis heb aangesloten. Betekent dat dat mijn vorige muis geïnfecteerd is?

En in een van mijn andere topics had ik het over mijn printer die niet wilde printen...Dat doet ie nu wel vanuit een document. Maar direct vanaf een webpagina printen doet u niet (meer)....Het houdt niet op ::)

Verder: geen problemen meer met dat irritante Myhome:vieview toolbar en browser die niet weg wilde, maar toch met jullie hulp weg is. :good:
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
66
AdFundum schreef: En in een van mijn andere topics had ik het over mijn printer die niet wilde printen...Dat doet ie nu wel vanuit een document. Maar direct vanaf een webpagina printen doet u niet (meer)....Het houdt niet op ::)
Welk Topic is dat?


Het logje ziet er verder netjes uit:
Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu een vinkje voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Mochten er nog tools of mappen overgebleven zijn dan kan je die zelf verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
71
Nee, maar ga ik doen...Kan ik dan dezelfde codes kopieren en in zoek.exe plakken en script run doen? Of sla ik zoek.prog. over en doe al die andere stappen?
72
AdFundum schreef:Nee, maar ga ik doen...Kan ik dan dezelfde codes kopieren en in zoek.exe plakken en script run doen? Of sla ik zoek.prog. over en doe al die andere stappen?
Nee, loop de stappen na vanaf pagina 3 http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 8&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
75
hai!
Het heeft even geduurd, maard aar ben ikw eer.

Ik heb nog steeds printer problemen, daarbij is er nog een probleem bijgekomen... ;(

Allereerst printer:
Ik heb HP software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.Daarna...Ccleaner gebuikt om op te shonen, register scan op fouten en hersteld. HP opnieuw geistalleerd en vervolgens aantal tests gedaan.....
-testprinten zowel draadloos als bekabeld prima!
-Via e-print: ook geen probleem.
Maar direct van het web, bijvoorbeeld een voucher printen: probleem.
-Vanuit Mozilla FF: bekabeld noch wireless probleem als direct van web wil printen.
-Vanuit IE: direct van web, bekabeld wel, wireless niet.
-Documenten op mijn computer, notepad bijv., bekabeld wel, wireless niet

Ten tweede:
Itunes geeft foutmedlingen: Afbeelding Ik heb vervolgens Itunes via config scherm erafgehaald. Daarna wilde ik Itunes voor win7 64bit installeren via itunes download site, maar het downloaden/installeren lukt niet. hij wil de exe. niet een downloaden op mijn pc.... ::) :?: :!:

Wederom jullie nodige hulp gevraagd.....
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”